Garantiewerk aan mijn Turbo en 200% happy met mijn dealer
Geplaatst: 25 aug 2005 8:51
Deze week logeert de Turbo dus een weekje in Oosterhout, voor wat garantie zaakjes op te lossen.......gisteren gebeld voor de tussenstand 
Wat doen ze allemaal:
- Bestuurdersstoel had kleine slijtageplek - is een nieuwe voor binnen:!:
- Oor(luchthapper) aan passagierskant zat los, is vast gezet.
- Kleine krasjes op achterspoiler, zijn netjes weggepolijst.
- Roosters in klep voorzijde waren ingedeukt, zetten ze nieuwe in.
- Linkervoorvelg zaten harde spikkels op, zijn weg gepoetst.
- Raam passagierskant liep niet lekker omhoog/omlaag, is nu ok gemaakt.
- lekkage rechterraam, komt nieuw rubber aan softtop.
- Zat nog wat lijm naast nummerbord achter van klitteband en zat een nummerbordhouder met reclame op, lijm is weg en houder zonder reclame gemonteerd.
- krasje op linkerachtervelg, wordt weggewerkt.
- schroeven waarmee vloermatten vastzitten waren beschadigd, alsof ze met te kleine schroevendraaier vastgezet waren, komen nieuwe in.
- Soms als ik even stevig het gas erop zet of een snelle bocht pak, ruik ik een benzine lucht, oorzaak wordt opgezocht.
- Alarm zijn ze aan het uitzoeken waarom hij afgaat op andere "afstandbedieningen" en wordt hopenlijk verholpen.
- Koplamp linksvoor liet bij de rand iets los.
- Folie op de neus, zag ik een raar plekje en wat gele spikkels, na overleg met trimline moet het waarschijnlijk opnieuw gedaan worden
Perfect zoals Opel centrum Oosterhout alles oppakt, er wordt werkelijk nergens moeilijk over gedaan, heb wel eens anders mee gemaakt.
De monteur (Edwin) denkt echt zelf mee
ook de koplamp heeft hij uit zichzelf besteld en vervangen 
De stoel wilde Opel Nederland gewoon opnieuw laten bekleden (kosten circa € 500,-), de Heer den Pous zei tegen mij dat ik gewoon een nieuwe stoel moest eisen (kosten € 3900,-), omdat ik een nieuwe auto gekocht had en hij dan origineel bleef
(de monteur dacht zelfs nog als de stoel geleverd wordt met verstelbaar frame zet ik dat op de passgierskant, maar helaas was zonder montageframe.)
Kortom, Opel centrum Oosterhout kan bij mij niet meer stuk, ben wel benieuwd hoe een dealer hiermee om had gegaan als ze de auto zelf niet nieuw geleverd hadden (als ik dus een import auto had gehad), want als ik het zo begrijp is Opel.NL niet echt erg meewerkend zullen we maar zeggen.

Wat doen ze allemaal:
- Bestuurdersstoel had kleine slijtageplek - is een nieuwe voor binnen:!:
- Oor(luchthapper) aan passagierskant zat los, is vast gezet.
- Kleine krasjes op achterspoiler, zijn netjes weggepolijst.
- Roosters in klep voorzijde waren ingedeukt, zetten ze nieuwe in.
- Linkervoorvelg zaten harde spikkels op, zijn weg gepoetst.
- Raam passagierskant liep niet lekker omhoog/omlaag, is nu ok gemaakt.
- lekkage rechterraam, komt nieuw rubber aan softtop.
- Zat nog wat lijm naast nummerbord achter van klitteband en zat een nummerbordhouder met reclame op, lijm is weg en houder zonder reclame gemonteerd.
- krasje op linkerachtervelg, wordt weggewerkt.
- schroeven waarmee vloermatten vastzitten waren beschadigd, alsof ze met te kleine schroevendraaier vastgezet waren, komen nieuwe in.
- Soms als ik even stevig het gas erop zet of een snelle bocht pak, ruik ik een benzine lucht, oorzaak wordt opgezocht.
- Alarm zijn ze aan het uitzoeken waarom hij afgaat op andere "afstandbedieningen" en wordt hopenlijk verholpen.
- Koplamp linksvoor liet bij de rand iets los.
- Folie op de neus, zag ik een raar plekje en wat gele spikkels, na overleg met trimline moet het waarschijnlijk opnieuw gedaan worden

Perfect zoals Opel centrum Oosterhout alles oppakt, er wordt werkelijk nergens moeilijk over gedaan, heb wel eens anders mee gemaakt.
De monteur (Edwin) denkt echt zelf mee


De stoel wilde Opel Nederland gewoon opnieuw laten bekleden (kosten circa € 500,-), de Heer den Pous zei tegen mij dat ik gewoon een nieuwe stoel moest eisen (kosten € 3900,-), omdat ik een nieuwe auto gekocht had en hij dan origineel bleef

Kortom, Opel centrum Oosterhout kan bij mij niet meer stuk, ben wel benieuwd hoe een dealer hiermee om had gegaan als ze de auto zelf niet nieuw geleverd hadden (als ik dus een import auto had gehad), want als ik het zo begrijp is Opel.NL niet echt erg meewerkend zullen we maar zeggen.