Op basis van de foto's zie ik een nette speedster.
De stickers zitten waar ze horen (verdwijnen nog wel eens bij een respray), de naden van de clams sluiten aan, a la "af fabriek", dus dat is ook goed.
Zelfs het koelvloeistofvaatje is in orde. (die hoort wit te zijn, en zie je nogal eens geel. ie kans op poreus gaat omhoog)
Het enige minpuntje is het ontbrekende schildje boven de uitlaat, maar dat is een bekend euvel. (zeker de helft van de speedsters is die kwijt)
De logobalk is verwijderd uit de voorclam. (Dat komt vaker voor), en de emblemen achter zijn weg. (ook dat komt vaker voor)
De tullett uitlaat is wat overkill, en mocht je hem te gehorig vinden kun je er goed kleingeld van maken. (even navragen of het alleen de demper is, of ook de catsectie, en etv het spruitstuk) Een volledige 2.5" tullett kost nieuw rond de 2000 euro.
Gezien de standaard uitlaat erbij zit, zeker meenemen.
De gespoten hardtop erbij (in het zilver van de auto ipv alleen de raamband) is ook een grote plus. Oem doen die iets van 800, en daar komt dan nog een paar honderd bij aan spuiten en nieuwe rubbers.
De huidige eigenaar heeft hem al 8 jaar in bezit volgens zomoto.
En goed gebruikt:
http://www.autogespot.com/opel-speedster/2014/07/31
Gezien ie bij vd kooij staat, kan ie ook makkelijker op de brug bekeken worden.
Tevens kun je bij aankoop bedingen dat vd kooij zelf een aankoopkeuring doet, met vermelding of de auto ooit schade heeft gehad/gerepareerd is geweest, en of er onderdelen (anders dan de uitlaat) voor non oem vervangen zijn.
(Particulieren kunnen een schade melding via WOK niet achterhalen. Een autobedrijf wel)
De prijs is stevig, maar dat komt vermoedelijk door de consignatie constructie.
Als je hem voor 18k mee kunt krijgen lijkt me dat prima