Milltek exhaust januari 2005

Voordelige aankopen voor leden.
bruno
Nieuw lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 dec 2004 23:54

Milltek exhaust januari 2005

Bericht door bruno »

Hier kunnen de geinteresseerden inschrijven voor de groepsaankoop van Milltek uitlaten , er zijn ook enkele geinteresseerde seat rijders die met ons meedoen dus de prijzen worden interessant .

Hieronder staan de basisprijzen van Milltek zonder korting , hoe meer we zijn hoe groter de korting.

VX 220 2.2 16V CAT DOWNPIPE 714 €
CONNECTING PIPE 57 €
REAR SILENCER 647 €
TOTAL 1.418 €

VX220 TURBO TURBO DOWNPIPE 316 €
HI FLOW CAT ASSM 714 €
CONN PIPE 64 €
REAR SILENCER 647 €
TOTAL 1.741 €


groetjes
Bruno
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Hallo Bruno

Ik wil graag mee doen :D , mijn keuze word dan de complete set voor
de 2,2 uitvoering.
:P

Gr, 8) Martin
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Hallo bruno,


Ik ben even benieuwd hoe het er voor staat met de milltek uitlaten?????

Gr, 8) Martin
Gebruikersavatar
Pascal
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1525
Lid geworden op: 03 jan 2005 14:30
Locatie: Hoogerheide

Bericht door Pascal »

Hoi Martin,

Heb jij nog wat gehoord over de groeps bestellingen voor de milltek dempers.

Gr, Pascal
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Helaas helaas ben een beetje teleurgesteld :( :(
Heb diverse mails naar Bruno gestuurd en hier op de forum vragen gesteld maar geen
reactie helaas helaas.

Dus ik zie het somber in dat ik geen milltek uitlaat lijn krijg dit jaar. :( :( :( :(


Gr, 8) Martin
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

bruno

Bericht door jans »

heb het laatst van Bruno gehoort begin december, had hem ook prive al een vraag gesteld, maar niets van gehoord.zit alle dagen op dit forum
maar niet weer gezien.

jans
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

20 december is ook zijn laatste berichtje geweest op de forum. Erg jammer dit. Hij zal zijn redenen er wel voor hebben. Misschien geduld en begrip.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Ik heb Bruno een pb'tje gestuurd op Seat-Online, misschien dat hij hier nog wel even komt kijken :wink:

gr.
M.
Afbeelding
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Volgens mij is het ook mogelijk om de uitlaten met korting te bestellen op het engelse forum. Thorney verkoopt ze dacht ik. Maar de actie van Miltek duurt maar tot het einde van deze maand, dus dan moet je wel vlug zijn..

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Jullie kunnen ook even gaan informeren bij Van der Kooi (Je weet wel, die van Lotus). Ik begreep van Jans dat zij elke week naar Engeland rijden. Zelf wacht ik nog met het aanschaffen een uitlaatlijn. Maar het is een ideetje dat ik jullie niet wilde onthouden.

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

Biesheuvel uit Nieuwendijk gaat ook elke week naar England om inkopen te doen.
bruno
Nieuw lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 dec 2004 23:54

Bericht door bruno »

hey jongens ,

ik ben een tijdje niet meer op het forum geweest en dus ook pb'sniet kunnen checken , ik kan alleen maar zeggen dat iedereen die op tijd een voorschot betaald had ondertussen zijn Milltek uitlaat reeds heeft ontvangen , in het totaal ging het om 19 stuks (waarvan 4 voor speedster , 7 voor andere opels en 8 voor seats ) ,de uiteindelijke korting gezien dit grote aantal was 40% . De groepsaankoop is dus ondertussen volledig afgelopen .
Voor wie de boot gemist heeft , het spijt me daarvoor maar we hebben gezien de toch al groot aantal deelnemers begin januari de bestelling al gedaan voor iedereen die dan het voorschot al had gestort . Volgende maal sneller zijn :wink:

groetjes
Bruno
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

VOORSCHOT!!! DAAR WEET IK NERGENS VAN EN IK KAN HET OOK NIET TERUG VINDEN OP DE FORUM. GOED GEREGELD!!!
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Hallo luitjes,

Ik had een mail gekregen van Bruno om een voorschot te betalen van 200,- eurie, maar ik kon niet storten want de banknummer klopte niet.

Heb toen gelijk een mail naar bruno gestuurd voor korecctie nooit iets van gehoord en nu is iedereen op eens voorzien van een sportuitlaat. :( :(

Ik vind het een rare gang van zaken :evil: , en baal er van dat hij niet gelijk op mijn mail heeft gereageerd, pas na alles is uitgeleverd kreeg ik reactie.


Gr, 8) Martin
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Martin schreef:Hallo luitjes,

Ik had een mail gekregen van Bruno om een voorschot te betalen van 200,- eurie, maar ik kon niet storten want de banknummer klopte niet.

Heb toen gelijk een mail naar bruno gestuurd voor korecctie nooit iets van gehoord en nu is iedereen op eens voorzien van een sportuitlaat. :( :(

Ik vind het een rare gang van zaken :evil: , en baal er van dat hij niet gelijk op mijn mail heeft gereageerd, pas na alles is uitgeleverd kreeg ik reactie.


Gr, 8) Martin
Hi Martin
Heb hier eigenlijk niets mee te maken ,maar je kunt de uitlaat ook zelf
bestellen bij de firma Lotus in Lochem.Want ze gaan geregeld naar engeland. Zo heb ik er ook een mee laten nemen.
We hebben het hier over een Milltek uitlaat.Alleen weet ik niet of je een turbo of een 2.2 hebt, en alleen een einddemper wilt of de gehele uitlaatlijn.Ik heb de uitlaat van Courtenay sport.

Groetjes jans
Plaats reactie