Haha wel gebraden plofkip, denk dat Tibby ook beste vlammen schiet niet? Jij okk trouwens smiley!Smiley schreef:Ik denk dat als Tibby die erop zet, we plofkip krijgen op de BBQ 2018
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Haha wel gebraden plofkip, denk dat Tibby ook beste vlammen schiet niet? Jij okk trouwens smiley!Smiley schreef:Ik denk dat als Tibby die erop zet, we plofkip krijgen op de BBQ 2018
gertje schreef:https://youtu.be/bJZPnxjiHWA
Meer zoiets zeker
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Denk dat er bij mij hooguit een scheet uitkomttimmyboy55 schreef:Haha wel gebraden plofkip, denk dat Tibby ook beste vlammen schiet niet? Jij okk trouwens smiley!Smiley schreef:Ik denk dat als Tibby die erop zet, we plofkip krijgen op de BBQ 2018
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Je zit gewoon zelf altijd te stinken in die auto van je smeerlaptibby schreef:Denk dat er bij mij hooguit een scheet uitkomttimmyboy55 schreef:Haha wel gebraden plofkip, denk dat Tibby ook beste vlammen schiet niet? Jij okk trouwens smiley!Smiley schreef:Ik denk dat als Tibby die erop zet, we plofkip krijgen op de BBQ 2018
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Smiley is wat meer volwassen dan ons gewordenSmiley schreef:Dat was vroegah met de cat er tussenuit.
Nu doe ik dat niet meer volgens mij.
Nee, te zuinig om een fatsoenlijke HJS cat te kopen.tibby schreef:Smiley is wat meer volwassen dan ons gewordenSmiley schreef:Dat was vroegah met de cat er tussenuit.
Nu doe ik dat niet meer volgens mij.
En die katalysator die docter ED gebruikt? Is dat niet wat voor jou? Die had oem 3 inch aansluitingen zeker. Was ook van een astra geloof ik...Smiley schreef:Nee, te zijn om een fatsoenlijke HJS cat te kopen.tibby schreef:Smiley is wat meer volwassen dan ons gewordenSmiley schreef:Dat was vroegah met de cat er tussenuit.
Nu doe ik dat niet meer volgens mij.
Daarom zit er nu ook na lang zoeken een turbo cat in van 50 euro.
Ik zou bij een (nieuw) ramshorn spruitstuk ook eerst iets aan je motor internals gaan doen, want het heeft weinig zin om je turbo hoger in de powerband te zetten als je blok dat niet aan kan... => drijfstangen! (en evt. ook zuigers als je 300+ wilt)timmyboy55 schreef:Jup, gaat gebeuren... mijn maat wilt weer een ramhorn spruitstuk lassen maar dan een goeie.Daan schreef:Bij de bron aanpakken.. Ander spruitstuk lassen.
Mijn gedachte was om juist net als jij Daan een super simpel spruitstuk te lassen en dus ook veel ruimte te creeeren voor heatshielding.
Punt van mijn maat was dat het simpele spruitstuk eerder spoelt maar snel doodslaat... Ramhorn spruistuk spoelt iets later op maar gaat veeeel langer door in de powerband..
Word dus even kijken wat we gaan doen!
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Drijfstangen worden van de winter inderdaad vervangen Frank.Exmantaa schreef:Ik zou bij een (nieuw) ramshorn spruitstuk ook eerst iets aan je motor internals gaan doen, want het heeft weinig zin om je turbo hoger in de powerband te zetten als je blok dat niet aan kan... => drijfstangen! (en evt. ook zuigers als je 300+ wilt)timmyboy55 schreef:Jup, gaat gebeuren... mijn maat wilt weer een ramhorn spruitstuk lassen maar dan een goeie.Daan schreef:Bij de bron aanpakken.. Ander spruitstuk lassen.
Mijn gedachte was om juist net als jij Daan een super simpel spruitstuk te lassen en dus ook veel ruimte te creeeren voor heatshielding.
Punt van mijn maat was dat het simpele spruitstuk eerder spoelt maar snel doodslaat... Ramhorn spruistuk spoelt iets later op maar gaat veeeel langer door in de powerband..
Word dus even kijken wat we gaan doen!
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Thanks DaanDaan schreef:Je gaat stangen vervangen voor ca. 20-30pk er bij? Dat is best een onderneming. Komt dan wellicht ook nog bij dat je OEM koppeling dat niet gaat trekken en je die ook kan vervangen. Dan heb je zo`n beetje al je onderdelen in je handen gehad voor 20-30 pk en zit je nog 'tegen het randje' te werken qua zuigers.
Succes iig!