Productienummer en eigenaar

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
speedy1949
Actief lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 18 mei 2011 14:10
Locatie: waddinxveen
Contacteer:

Re: Productienummer en eigenaar

Bericht door speedy1949 »

Mogûh Speedokus,

Curacao, je gaat hem toch ook niet verkopen? Ik ga er over drie weken naar toe op vakantie, zie ik je daar......haha?

mvge Frank
Gebruikersavatar
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1511
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Productienummer en eigenaar

Bericht door Arno »

Oblivion schreef:Dat is een mooi verhaal. Die zullen ze niet veel zien in Korea.
Stond ooit 1 voorbeeld van een Deawoo Speedster op het vliegveld van Seoul, maar idd. nooit daar verkocht:

Afbeelding

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Re: Productienummer en eigenaar

Bericht door speedokus »

speedy1949 schreef:Mogûh Speedokus,

Curacao, je gaat hem toch ook niet verkopen? Ik ga er over drie weken naar toe op vakantie, zie ik je daar......haha?

mvge Frank

Nee niet verkopen, ik ga gewoon zelf mee.
en Frank een hele goede tip,,maak een dagtocht naar Klein Curacao.
grt Speedokus.
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Productienummer en eigenaar

Bericht door tibby »

Indien je je speedster verkoopt gelieve rekeningsnummer door te geven :yes:
grtz
captain slow
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Productienummer en eigenaar

Bericht door Smiley »

tibby schreef:Indien je je speedster verkoopt gelieve rekeningsnummer door te geven :yes:
grtz
Nee Tibby. Gewoon nee.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Productienummer en eigenaar

Bericht door tibby »

Vrouw zegt weer nee :lol:
grapje he.....
Maar toch, is wel een mooie , ondehouden speedster die van Speedokus :yes:
captain slow
Gebruikersavatar
speedy1949
Actief lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 18 mei 2011 14:10
Locatie: waddinxveen
Contacteer:

Re: Productienummer en eigenaar

Bericht door speedy1949 »

Beste Speedstervrienden,

Mijn vervangende auto is een Fiat Abarth cabrio Competizione 160 pk ook heel leuk en rijdt super maar je kunt hem totaal niet vergelijken met een Speedster.
Het is bij mij misgegaan met de plaatsing van een supercharger op de Speedster maar die maakte zo'n herrie dat de trommelvliezen van mijn vrouw "tijdens een driedaagse rit in de Ardennen" zijn gescheurd wat zoveel narigheid veroorzaakte en nog steeds. Het bloed liep uit haar oren en neus en jullie begrijpen dat dit geen ideale omstandigheden waren om door te rijden, dus terug met een slakkengangetje en toen het besluit genomen tot verkoop.

Had ik hem standaard gelaten dan had ik hem nog steeds gehad, was een top auto.
Maar ik wilde aan de club trend meedoen en ik heb toen de verkeerde supercharger van een Speedsterlid (beetje jammer) gekocht, prestaties ok maar te luidruchtig!!!
Met behulp van Mark Verboom (wat een geweldige kerel met een enorme kennis van de Speedster) behoorlijk stil kunnen krijgen d.m.v. orginele luchtfilter weer te plaatsen, voor mij prima maar de gehoorschade van mijn vrouw liet dit niet meer toe en toen besloten tot verkoop.

Als er weer een meeting komt in de buurt kom ik wellicht even buurten.
Nu is iedereen weer op de hoogte, ik blijf jullie volgen (als dat mag!) want mijn hart ligt nog steeds bij de Speedster.

mvgr Frank
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Productienummer en eigenaar

Bericht door tibby »

Wat een verhaal. Denk dat ik de speedster dan met een hamer had bewerkt. Vrouw heeft nog steeds voorrang.
Veel plezier met je andere kart :yes:
grtz
captain slow
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Productienummer en eigenaar

Bericht door Pipo »

speedy1949 schreef:Het is bij mij misgegaan met de plaatsing van een supercharger op de Speedster maar die maakte zo'n herrie dat de trommelvliezen van mijn vrouw "tijdens een driedaagse rit in de Ardennen" zijn gescheurd wat zoveel narigheid veroorzaakte en nog steeds. Het bloed liep uit haar oren en neus en jullie begrijpen dat dit geen ideale omstandigheden waren om door te rijden, dus terug met een slakkengangetje en toen het besluit genomen tot verkoop.
mvgr Frank
:shock: :?: Het lijkt me sterk dat een supercharger zoveel dB kan produceren dat het een menselijk trommelvlies doet scheuren. Temeer daar de luchtfilter zelfs niet aan de kant van de passagier zit. Daarentegen; drukverschillen door het open rijden kunnen dat in theorie wel. Daarom dat het sterk af te raden is snel te rijden met de zijvensters naar beneden.
A thing of beauty is a joy forever!
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Productienummer en eigenaar

Bericht door tibby »

Had hem op die meeting bij de Elise shop horen afkomen. Dat ding was echt wel luid :shock:
captain slow
Gebruikersavatar
speedy1949
Actief lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 18 mei 2011 14:10
Locatie: waddinxveen
Contacteer:

Re: Productienummer en eigenaar

Bericht door speedy1949 »

Hoi Pipo,

Jij hebt het geluid waarschijnlijk niet gehoord( Eaton 45) ook ik heb blijvende gehoorschade opgelopen, echter niet zo erg dat het ondraaglijk is. Ik heb er ruim 4 jaar in gereden zonder SC en zonder problemen, het probleem zit dus echt in de SC.
Dat is ook de conclusie van de KNO arts, waar wij nog steeds moeten terug komen. Uiteindelijk hebben wij allebei Tinitus opgelopen. Ook de combinatie Ardennen met wat hoogteverschillen zijn daar waarschijnlijk debet aan en de ramen hebben we trouwens altijd omhoog.

Maar helaas, Speedster weg was de enige optie of alles er weer afhalen en dan was ik 4000 euro achterop.

mvgr Frank
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Re: Productienummer en eigenaar

Bericht door Piet »

Ik heb ook zo'n piep over gehouden van het lawaai van de auto. Rij nu altijd met gehoor bescherming. Je weet tenslotte nooit wanneer je opeens 200 denkt te moeten rijden of dat je een leuke tunnel ziet etc.
Vervelende van dit soort dingen is dat je maar 1 keer dit hoeft op te lopen maar er nooit meer vanaf komt.

Wees niet zo stom als ik en draag altijd gehoorbescherming. Je hoort de muziek dan ook beter.
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Productienummer en eigenaar

Bericht door Pipo »

Mijn beide oren fluiten sowieso al permanent; gevolg van een beroepsongevalletje :( . Maar op lange autostraderitten gebruik ik wel gehoorbescherming (type motorijder). Die houdt hoofdzakelijk de lage tonen tegen, en die zijn het meest vermoeiend op lange duur.
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
speedy1949
Actief lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 18 mei 2011 14:10
Locatie: waddinxveen
Contacteer:

Re: Productienummer en eigenaar

Bericht door speedy1949 »

Wij hebben altijd bij lange en korte ritten gehoorbescherming in gedaan maar desondanks ging het mis, hier een stukje wat we meekregen van de KNO arts:

Trommelvliesperforatie
Dit is een gaatje of scheurtje in het trommelvlies. Het kan ontstaan door ontstekingen of heel harde geluiden. Trommelvliesperforatie kan invloed hebben op het gehoor (afname van gehoor).
Wellicht was het een combinatie van het e.e.a.

mvgr Frank
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Re: Productienummer en eigenaar

Bericht door speedokus »

tibby schreef:Vrouw zegt weer nee :lol:
grapje he.....
Maar toch, is wel een mooie , ondehouden speedster die van Speedokus :yes:

Pilsje van mij Dre. :lol: :lol: :lol: :lol:
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Plaats reactie