Avondsessie Driving-Fun do 19 april 2018 Zandvoort

Aanstaande evenementen.
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Re: Avondsessie Driving-Fun do 19 april 2018 Zandvoort

Bericht door Exmantaa »

Gaan er nog mannen naar de Driving Fun avondsessies?

Morgen de 12e juni (ik kan helaas niet), maandag de 25e weer één. (maar de meeste gaan de dag erop naar avondje gummen denk ik)
Daarna weer op 17 en 26 juli zie ik...
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1923
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: Avondsessie Driving-Fun do 19 april 2018 Zandvoort

Bericht door S. Gonzales »

26 juni ga ik iig zelf rijden bij Gummen. De rest is nog onzeker. Misschien ben ik er vanavond.
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Avondsessie Driving-Fun do 19 april 2018 Zandvoort

Bericht door Smiley »

Ik pik vanavond van 5 tot 7 mee. Heb wat familie en een collega die eens mee willen rijden.
Het is wel erg druk, en er zitten 2 grote "experience" clubs bij, dus veel max verstappen effect treintjes ben ik bang.

Voor andere sessies is mijn agenda weer compleet k*t.
Volgend jaar ga ik gelijk alle avondsessies reserveren in het begin van het seizoen.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1923
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: Avondsessie Driving-Fun do 19 april 2018 Zandvoort

Bericht door S. Gonzales »

Gisteren keek ik rond 18.00 uur 'online' even 10 minuten mee. Zag 2x rode vlag situatie :roll: En bij de 2e keer een lichtblauwe BMW die vrolijk door wilde rijden, de marchal die normaal aan het eind van de pitlane staat kon hem of haar op het (aller)laatst nog tegen houden. :shock: Een hoop van dat niveau vreesi ik, klopt dat Stefan?
De lihgtweight avondsessies waren toch een stuk prettiger om te rijden. Hopelijk komen die ooit weer.
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Avondsessie Driving-Fun do 19 april 2018 Zandvoort

Bericht door Smiley »

3 x rood binnen 2 uur, waarvan 1 keer een ondersteboven in het scheivlak was wel indrukwekkend ja.
Er is momenteel een hoos van "experience" clubjes die aansluiten op de DF dagen of avonden. (Het Max Verstappen Effect wordt het genoemd)
Vroeger waren dat vooral treintjes, maar nu worden ze per stuk losgelaten, waardoor het circuit er compleet vol mee zit.
Dat haalt de snelheid er wel uit ja.

Gelukkig laat DF van tevoren zien wat er op af komt, en kun je voorkomen dat je aanhaakt.
Hier wordt per datum de deelnemerslijst bijgehouden: https://forum.driving-fun.com/viewforum.php?f=58
Zie je een hele zwik entries met dezelfde naam, is het een experience club. https://forum.driving-fun.com/viewtopic ... 22&t=34817
Het is niet altijd prijs.
En het kan ook zo maar gebeuren dat er op een dagsessie een keer bijna niks op af komt. Maar het gaat bij DF altijd door, dus die zijn zeker aan te raden.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Avondsessie Driving-Fun do 19 april 2018 Zandvoort

Bericht door Smiley »

Vrijdag as pak ik een DF middagsessie mee.
Ook een uurtje instructie erbij geboekt. Eens kijken of ik nog te redden ben. :mrgreen:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Plaats reactie