Pagina 2 van 2

Re: Inlaat temperaturen SC

Geplaatst: 27 jun 2018 19:17
door Smiley
De stukken rubber aan de dual pass, zitten normaal gesproken dicht aan de firewall.
Zou daar iets afgeknepen kunnen worden?

Re: Inlaat temperaturen SC

Geplaatst: 27 jun 2018 19:50
door gertje
Vind het raar dat ik er nu in een keer last van heb, oké heb nog maar een 3000km ermee gedaan maar wel 3 circuit dagen zonder problemen.


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Re: Inlaat temperaturen SC

Geplaatst: 27 jun 2018 21:07
door Neetmans
Volgens mij kun je het pompje ook vastpakken, dan moet je het wel duidelijk voelen brommen.

Dan weet je of de pomp wel of niet draait...?

Re: Inlaat temperaturen SC

Geplaatst: 28 jun 2018 5:20
door gertje
Pompje draaid maar of het op volle kracht draaid of er ergens is dichtgeknepen zit is nog de vraag heb de zoektocht gisteren opgegeven en in het zwembad gedoken met mijn zoontje. Vandaag gaan we verder zoeken.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Re: Inlaat temperaturen SC

Geplaatst: 28 jun 2018 6:52
door S. Gonzales
En anders, zoals al eerder geopperd, afvoerslang van pompje losmaken, stukje slang erop naar een emmer o.i.d. en je weet het.

Re: Inlaat temperaturen SC

Geplaatst: 28 jun 2018 12:52
door gertje
Ondertussen het probleem opgelost, bleek idd een geknelde slang, maar inlaat temperaturen is nog 50-52 bij normaal rijden. Zou ze nog graag iets naar beneden krijgen

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Re: Inlaat temperaturen SC

Geplaatst: 28 jun 2018 13:44
door Exmantaa
Mooi!

(Ik plaats zelf altijd van die schuimrubber isolatie buis om de slangen in de sill, dat voorkomt dit soort knikken in de slang en houdt de boel ook lekker op z'n plek.

Re: Inlaat temperaturen SC

Geplaatst: 28 jun 2018 13:49
door gertje
Die zitten errond, maar had de darm wat lang gelaten waardoor hij beetje wringt en als hij warm wordt en de darm daardoor beetje flexibeller hij een knikje krijgt

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Re: Inlaat temperaturen SC

Geplaatst: 28 jun 2018 14:07
door stefan
de oude rotten....staken in de rubber slang een inox veer.. in de beruchte bochten en dat voorkwam knikken of dichtplooien :yes: en dat word nog gedaan hoor