Gezocht: 2 Turbo achtervelgen

Op zoek naar onderdelen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Gezocht: 2 Turbo achtervelgen

Bericht door Pipo »

Ben op zoek naar 2 achtervelgen voor een Turbo. Mag zonder banden zijn. Liefst in goede staat.

Thanks
Pipo
Laatst gewijzigd door Pipo op 03 okt 2005 13:28, 2 keer totaal gewijzigd.
A thing of beauty is a joy forever!
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Hi Pipo

Het gaat geloof ik de goede kant weer op hé.
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Gezocht

Bericht door Pipo »

Ja Jans, je bent verliefd of je bent het niet hé. En ik ben het nog altijd op deze uit de kluiten gewassen gokart :) Ok, ik geef toe, na 2 jaar bezit zou ik eigenlijk slimmer moeten geworden zijn :lol:

Hou het nog even onder ons :P , maar ik heb het gemis van mijn geliefde overleden zilveren vogel deze week opgevuld. Momenteel staat mijn aankoop nog bij de dealer te blinken, maar binnen een paar weken komt hij het lege plaatsje in mijn garage opvullen. Als het zover is meld ik de blijde geboorte wel officieel op dit forum; met foto's. :D

Hmm, ik ga wel mijn avatar moeten aanpassen. De kleur en model kloppen niet meer :wink:
A thing of beauty is a joy forever!
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Hi Pipo

Héél mooi voor jou , dat je weer een speedster hebt. Misschien kunnen we hem met de meeting straks wel bewonderen.
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

velgen, hardtop

Bericht door Pipo »

Wat denk je ? 8) Ik ben al alle datums van meetings aan het noteren. Als het maar even kan ben ik er :P Tot dan zal ik het nog even met het model op mijn kast moeten stellen. (Speedstermodel hé :twisted: )

Wanneer heb jij jouw blauwe spaceshuttle terug?
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
Zoefke
Actief lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 11 aug 2005 12:38
Locatie: België - Aalst
Contacteer:

Bericht door Zoefke »

Hallo pipo,

Ik weet niet of je crash te vermijden was? Weet jij, of is er iemand anders die weet heeft van geschikte rijvaardigheidslessen voor speesdsterrijders? Ook een oefenterrein zou intressant zijn. Of totale kontrole in alle situaties mogelijk is met de speedster weet ik niet, maar ik zou er wat willen aan werken om brokken te voorkomen.

Alvast proficiat met je aankoop!
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Pipo »

Dag Zoefke,

Ik had die crash gemakkelijk kunnen vermijden. Het was gewoon mijn eigen stommiteit moet ik toegeven. :x Begaan onder de stress van tijdsgebrek. :cry: Maar ik heb zonder overdrijving gigantisch veel geluk gehad. 1,5 mt verder en ik lag nu onder de groene zoden. Dat is iets wat ik nooit of te nimmer meer zal vergeten :shock:

Ik weet dat er ergens in de buurt van Brugge een rijvaardigheidsschool voor motoren en auto's is, maar herinner me helaas geen details meer.

Je kan ook verschillende cursussen op het circuit van Zolder volgen. Deze worden gegeven door ERAN RACING. Details kan je vinden op WWW.ERANRACING.BE of in het Themacafé WHEELS binnen het circuit van Zolder.


PS
Sorry Zoefke, ik heb zojuist zelf eens geprobeerd naar die site te gaan, maar het lukt niet. Blijkbaar zit er een fout in het adres. Nochtans staat het exact zo in de jaarkalender 2005 Circuit Zolder. Misschien vindt je er ook iets over op www.circuit-zolder.be

PS 2
Je had gelijk Zoef; heb de komma dus maar verwijderd :oops:
Laatst gewijzigd door Pipo op 29 sep 2005 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
Zoefke
Actief lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 11 aug 2005 12:38
Locatie: België - Aalst
Contacteer:

Bericht door Zoefke »

Bedankt voor de tip Pipo!
In Brugge ben ik ooit eens op les geweest, van de theorie weet ik wel nog wat, de praktijk echter met 200pk achteraan op nat wegdek, dat is wat anders(tot hier toe heeft mijn speedster nog geen druppel regen gezien). Dit zou ik graag eens op veilige manier willen ondervinden, liefst op lage snelheid en met veel plaats eerst!
Ik denk dat jij op Zolder al gereden hebt? Is het daar dan niet te druk?
Is je eigen wagen daar nog verzekerd??
Het driften lijkt me ook intressant om de speedster te leren kontroleren.
Gebruikersavatar
Zoefke
Actief lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 11 aug 2005 12:38
Locatie: België - Aalst
Contacteer:

Bericht door Zoefke »

Pipo,

Het foutje zit hem in de komma achter de BE
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

@Zoefke, afgelopen april zijn we naar Lelystad geweest voor een rijvaardigheidstraining van Prodrive. Deze was leerzaam en leuk met ca 14 Speedsters. Begin volgend jaar staat er weer een op de planning. Er moet dan wel voldoende animo zijn.
Ik ben zelf van mening dat je 1x per jaar zo'n training moet doen.
Kosten ca € 160,- (inclusief verzekering voor op het circuit). Je kan de foto's zien in het fotoalbum.
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Re: Gezocht: achtervelgen en hardtop voor Turbo.

Bericht door Hendrik-Jan »

We dwalen weer af, vergeet de vraag van Pipo niet:
Pipo schreef:Ben op zoek naar 2 achtervelgen voor een Turbo. Mag zonder banden zijn. Liefst in goede staat.

Zoek ook nog een Turbo hardtop.
Thanks
Pipo
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Pipo »

Yep, still searching :lol:

Dus wie heeft er turbo achtervelgen voor me?
(en niet te duur hé want mijn nieuwe speelgoed heeft al een flinke hap uit mijn budget genomen :lol: 'hint')
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Pipo »

Pipo schreef:Yep, still searching :lol:

Dus wie heeft er turbo achtervelgen voor me?
Wel jongens, is er dan niemand die een paar turbo achterwielen heeft waar hij van af wil? :P Er zijn er zoveel die andere velgen gemonteerd hebben. Wat doen jullie dan allemaal met die oorspronkelijke velgen. Een salontafel van maken? :)
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Pipo schreef:
Pipo schreef:Yep, still searching :lol:

Dus wie heeft er turbo achtervelgen voor me?
Wel jongens, is er dan niemand die een paar turbo achterwielen heeft waar hij van af wil? :P Er zijn er zoveel die andere velgen gemonteerd hebben. Wat doen jullie dan allemaal met die oorspronkelijke velgen. Een salontafel van maken? :)
Ja Pipo, als ik er andere velgen onder zou gooien gingen de originele netjes de garage in :!:
Plaats reactie