Livery op een Speedster

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Co'tje
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1477
Lid geworden op: 12 mar 2008 17:15

Livery op een Speedster

Bericht door Co'tje »

Een ontwerper op het forum heeft een geweldig ontwerp voor een livery gemaakt.
Met sponsoring van mijn eigen bedrijf.

Heeft er iemand op het forum ervaring met een bedrijf die dit mooi aan kan brengen?
En die wellicht de maten van een Speedster al op heeft genomen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Livery op een Speedster

Bericht door Smiley »

Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Remy
Lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 23 jan 2019 22:26
Contacteer:

Re: Livery op een Speedster

Bericht door Remy »

Ja bij autobedrijf van Lopik in h’veld Giessendam, hebben ze een goed adres voor wraps, die heeft al meerdere speedsters beplakt met mooie wraps. Die mooie Red Bull en die repsol wrap. Even vragen naar wim


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
EXPLORE THE ROAD AHEAD
Gebruikersavatar
aboellaard
Mega lid
Berichten: 821
Lid geworden op: 13 dec 2010 10:56
Locatie: Emst

Re: Livery op een Speedster

Bericht door aboellaard »

Geen idee van die wrap, maar wel gefeliciteerd met je eigen bedrijf. Met die naam zal je aardig wat hits krijgen in Google, maar of ze dan bij jou terecht komen ... Of is dat niet de bedoeling?
Gebruikersavatar
Remy
Lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 23 jan 2019 22:26
Contacteer:

Re: Livery op een Speedster

Bericht door Remy »

Hoi Aboellaard, dat is niet mijn bedrijf, maar een vriend van mij heeft daar de leiding. Dus ja reclame voor hun is altijd mooi. Maar de reden is dat zei mooie wraps hebben geleverd, zoals iemand anders ook al vermelde. Gr.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
EXPLORE THE ROAD AHEAD
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Livery op een Speedster

Bericht door Smiley »

Die was voor Co, waarbij een google hit terugkomt op pagina 1 met een ander Nederlands bedrijf zonder streepje tussen de 2 naamdelen, waarbij de website geoptimaliseerd is voor Internet Explorer 5.
Die van Co op pagina 7, dus dat wordt even met seo spelen :yes:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Co'tje
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1477
Lid geworden op: 12 mar 2008 17:15

Re: Livery op een Speedster

Bericht door Co'tje »

aboellaard schreef: 28 feb 2020 9:40 Geen idee van die wrap, maar wel gefeliciteerd met je eigen bedrijf. Met die naam zal je aardig wat hits krijgen in Google, maar of ze dan bij jou terecht komen ... Of is dat niet de bedoeling?
Hoog in google is niet het voornaamste doel. Wil dat potentiële klanten vanuit mijn mailadres, LinkedIn en visitekaartjes op een goede website terecht komen. En de sponsoring op de wagen is vooral omdat ik af en toe klanten uit wil nodigen voor een paar rondjes meerijden en een lunch.

Heb nog wel wat te doen rond zoekresultaten. Voor de zomer eens op zoek naar iemand die daar erg goed in is.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Livery op een Speedster

Bericht door Smiley »

Gezien er zowel ook een .com als een .nl variant zonder streepje is, is de livery aan de zijkant aanpassen naar de volledige website naam misschien niet zo verkeerd?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Co'tje
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1477
Lid geworden op: 12 mar 2008 17:15

Re: Livery op een Speedster

Bericht door Co'tje »

Smiley schreef: 29 feb 2020 10:01 Gezien er zowel ook een .com als een .nl variant zonder streepje is, is de livery aan de zijkant aanpassen naar de volledige website naam misschien niet zo verkeerd?
Das wel een goed idee, ga even sleutelen.
Het is niet duidelijk zichtbaar, maar op de wing achter staat in ieder geval www.retail-innovation.nl
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Livery op een Speedster

Bericht door Smiley »

Jouw auto komt zo snel voorbij dat de wing amper leesbaar is :mrgreen:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
StefanW
Actief lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:01

Re: Livery op een Speedster

Bericht door StefanW »

Benieuwd waar wrappen qua kosten op uit komt. Zowieso es met je overleggen over de zakelijke voordelen, zoveel kosten maak ik niet met mijn Speedster en je komt toch uit op zo'n 5000 netto bijtelling.
Gebruikersavatar
aboellaard
Mega lid
Berichten: 821
Lid geworden op: 13 dec 2010 10:56
Locatie: Emst

Re: Livery op een Speedster

Bericht door aboellaard »

Co'tje schreef: 29 feb 2020 9:54
aboellaard schreef: 28 feb 2020 9:40 Geen idee van die wrap, maar wel gefeliciteerd met je eigen bedrijf. Met die naam zal je aardig wat hits krijgen in Google, maar of ze dan bij jou terecht komen ... Of is dat niet de bedoeling?
Hoog in google is niet het voornaamste doel. Wil dat potentiële klanten vanuit mijn mailadres, LinkedIn en visitekaartjes op een goede website terecht komen. En de sponsoring op de wagen is vooral omdat ik af en toe klanten uit wil nodigen voor een paar rondjes meerijden en een lunch.

Heb nog wel wat te doen rond zoekresultaten. Voor de zomer eens op zoek naar iemand die daar erg goed in is.
Neem aan dat je geen consumer marketing gaat doen en dan kan het optimaliseren je website op zoekresultaten wel wachten lijkt me. Toen ik als consultant aan de slag ging heb m'n bedrijf Ignoti genoemd. Dat kan geen hond uitspreken (behalve een Italiaan dan) en betekend 'onbekend'. Ondertussen heeft m'n vrouw die site overgenomen, terwijl ze nu als ZZP'er werkt. Is voor haar gunstiger dan werken in een BV.

Website ziet er goed uit! Ik hou wel van die one-pagers. Nu nog een blog :D
Plaats reactie