Dual pass

Weetjes en tips voor onze auto.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
HydroMike
Nieuw lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 apr 2020 7:17

Dual pass

Bericht door HydroMike »

Hi allen,

Zijn hier mensen die mijn supercharger endplate aan zouden kunnen passen (dual pass)? Of hier een adresje voor weten?

Ik hoor het graag!

Groet,
Michael
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1923
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: Dual pass

Bericht door S. Gonzales »

Je kent dit adres al?
https://zzperformance.com/products/zzp- ... -plate-kit

Reken iig niet op enige vorm van service of coulance wanneer er wat aan mankeert. De “pijpjes” zijn van niet van zo’n beste kwaliteit. Bij mij lekte er een op de lasnaad (van het pijpje). Heb het uiteindelijk maar zelf opgelost door een pijpje uit aluminium te draaien en die er met loctite in te persen. Problem solved :D
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Gebruikersavatar
HydroMike
Nieuw lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 apr 2020 7:17

Re: Dual pass

Bericht door HydroMike »

S. Gonzales schreef: 08 jan 2021 9:00 Je kent dit adres al?
https://zzperformance.com/products/zzp- ... -plate-kit

Reken iig niet op enige vorm van service of coulance wanneer er wat aan mankeert. De “pijpjes” zijn van niet van zo’n beste kwaliteit. Bij mij lekte er een op de lasnaad (van het pijpje). Heb het uiteindelijk maar zelf opgelost door een pijpje uit aluminium te draaien en die er met loctite in te persen. Problem solved :D
Ja die had ik gevonden inderdaad. Hoopte misschien op iets dichterbij huis 😉 Maar misschien moet ik het maar gewoon daar bestellen dan. Thanks voor je reactie in ieder geval.
911gt2
Lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 mei 2022 14:59

Re: Dual pass

Bericht door 911gt2 »

Je kan ze ook bestellen bij max88 performance
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2355
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Re: Dual pass

Bericht door gertje »

Vraag even aan Frank hier, hetgeen uit de UK komt is niet van denderende kwaliteit

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

30/08/14 meet and greet.
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Re: Dual pass

Bericht door Exmantaa »

Zit net Max88 z'n site te bekijken, maar denk niet dat je voor 40,- (+ brexit tax) op exchange basis dezelfde dual pass endplate krijgt als op die foto daar:

Afbeelding

Dit is namelijk het ZZP dual pass gietstuk. :wink: (Die soms wat scheef zijn en waarvan mijn pijpjes na een paar jaar flink roestten)


Ik heb door huisverbouwing nog even weinig tijd voor Speedster SC stuff, maar als je omhoog zit da kan ik wel een plaat voor je ombouwen
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Re: Dual pass

Bericht door Exmantaa »

Exmantaa schreef: 01 mar 2023 18:31 Zit net Max88 z'n site te bekijken, maar denk niet dat je voor 40,- (+ brexit tax) op exchange basis dezelfde dual pass endplate krijgt als op die foto daar:

https://www.max88performance.co.uk/home ... p505054087

Dit is namelijk het ZZP dual pass gietstuk. :wink: (Die soms wat scheef zijn en waarvan mijn pijpjes na een paar jaar flink roestten)


Ik heb door huisverbouwing nog even weinig tijd voor Speedster SC stuff, maar als je omhoog zit da kan ik wel een plaat voor je ombouwen
911gt2
Lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 mei 2022 14:59

Re: Dual pass

Bericht door 911gt2 »

Exmantaa schreef: 01 mar 2023 18:31 Zit net Max88 z'n site te bekijken, maar denk niet dat je voor 40,- (+ brexit tax) op exchange basis dezelfde dual pass endplate krijgt als op die foto daar:

Afbeelding

Dit is namelijk het ZZP dual pass gietstuk. :wink: (Die soms wat scheef zijn en waarvan mijn pijpjes na een paar jaar flink roestten)


Ik heb door huisverbouwing nog even weinig tijd voor Speedster SC stuff, maar als je omhoog zit da kan ik wel een plaat voor je ombouwen
Dat klopt, het is een 'normale' die aangepast is.
911gt2
Lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 mei 2022 14:59

Re: Dual pass

Bericht door 911gt2 »

Exmantaa schreef: 01 mar 2023 18:31 Zit net Max88 z'n site te bekijken, maar denk niet dat je voor 40,- (+ brexit tax) op exchange basis dezelfde dual pass endplate krijgt als op die foto daar:

Afbeelding

Dit is namelijk het ZZP dual pass gietstuk. :wink: (Die soms wat scheef zijn en waarvan mijn pijpjes na een paar jaar flink roestten)


Ik heb door huisverbouwing nog even weinig tijd voor Speedster SC stuff, maar als je omhoog zit da kan ik wel een plaat voor je ombouwen
Dat klopt, het is een 'normale' die aangepast is.
Gebruikersavatar
Co'tje
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1477
Lid geworden op: 12 mar 2008 17:15

Re: Dual pass

Bericht door Co'tje »

Volgens mij heb ik een lekkende dual pass te pakken.
Ondanks het goed vastdraaien van de boel blijft hij lekken.

Zal binnenkort de supercharger eraf halen om goed te kijken of het echt het pijpje is of toch misschien de pakking.
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Re: Dual pass

Bericht door Exmantaa »

Meestal een pijpje wat lekt.
(De verzinkte stalen pijpjes in de ZZP versie willen nog wel eens roesten... :? )
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1923
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: Dual pass

Bericht door S. Gonzales »

Exmantaa schreef: 31 mar 2023 7:22 Meestal een pijpje wat lekt.
(De verzinkte stalen pijpjes in de ZZP versie willen nog wel eens roesten... :? )
Yep, was bij mij ook het geval, zie tekst een stukje hierboven. Bij mij lekte een pijpje op de lasnaad. Gewoon goedkope gegalvaniseerde stalen pijp met lasnaad gebruikt. :( . Mijn remedie: nieuwe maken uit een staaf aluminium met “perspassing” en voor de zekerheid een paar druppels loctite, monteren. :thumbsup:
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Plaats reactie