Op zoek... [GEVONDEN]

Stel jezelf en je auto voor.
eryofa
Actief lid
Berichten: 131
Lid geworden op: 15 mei 2006 17:37
Locatie: groningen

Re: Op zoek... [GEVONDEN]

Bericht door eryofa »

Mark Verboom heeft ook heel veel nuttige informatie gepost Raymond

https://www.verboom.net/projects/speeds ... ex_nl.html
niekcarfreak
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 jul 2023 6:40

Re: Op zoek... [GEVONDEN]

Bericht door niekcarfreak »

Wel interessant die linkjes met info, misschien handig om die info in een topic bij "techniek" bijeen te brengen ipv dit topic te "vervuilen"? Of is er al zo'n topic?
Er staat veel info op dit forum maar soms is het even zoeken. Ben zelf nog niet lang lid hier en zie wel dat, zoals veel andere autoforums, er niet zo heel meer gepost wordt. Gaat veel via oa Facebook en daar zit ik niet op, lees er wel eens iets via Facebook van mijn vrouw maar niet echt veel.
Een forum is veel makkelijker om interessante info, die in de loop der jaren gepost is, terug te zoeken en te lezen.
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Re: Op zoek... [GEVONDEN]

Bericht door Exmantaa »

matzwart schreef: 11 aug 2023 17:48
Exmantaa schreef: 10 aug 2023 10:53 Als je er met die beschrijving van Smiley's ombouw niet uitkomt kun je me altijd even een berichtje sturen.
(En als je nog SC spullen nodig hebt, ik heb nog een paar sets liggen. :wink: )
Jammer dat ik niet eerder wist dat je nog een paar sets hebt .
Ik heb net een set bij max88 besteld .
Op mijn gemakje verzamel ik alle pakkingen en spullen erbij die ik nodig heb .
Ik vraag me alleen af of het nog aan te raden is om er andere nokkenassen in te doen?
Tja, ik adverteer niet zoveel als Joe (Max88) :wink: Meeste gaat toch via via.

Nokkenassen gaat wel iets brengen, maar daarmee gaat je vermogen wat hogerin zitten en de 2.2 drijfstangen zitten met een standaard SC al aardig aan de max.
Daar zou ik zelf eerst wat aan doen. Setje Eagle drijfstangen is niet duur en met de standaard zuigers kun je tot zo'n 280-290pk gaan. Maik heeft dat met zijn SCombouw gedaan, samen met wat stuggere klepveren voor meer rpms.
(En dan nog een paar nokken erin en de tiny uitlaatpoorten wat vergroten; :mrgreen: )
911gt2
Lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 mei 2022 14:59

Re: Op zoek... [GEVONDEN]

Bericht door 911gt2 »

Helaas door omstandigheden moet ik eerder dan verwacht afscheid nemen van de speedster:
https://www.speedsterclub.nl/forum/viewtopic.php?t=8218
niekcarfreak
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 jul 2023 6:40

Re: Op zoek... [GEVONDEN]

Bericht door niekcarfreak »

Zonde, maar soms is niet alles vantevoren te voorzien.
Ik had misschien interesse gehad maar onverwachts heb ik afgelopen week een Lotus gekocht.
Succes met de verkoop!
Plaats reactie