18 Oktober 2022 - Circuitdag Lotus Club Holland - TT Assen

Aanstaande evenementen.
Gebruikersavatar
Harald.370
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jul 2022 7:48

18 Oktober 2022 - Circuitdag Lotus Club Holland - TT Assen

Bericht door Harald.370 »

Hallo leden van de Speedster club. Mijn naam is Harald Roossien, ik ben de evenementencoördinator van Lotus Club Holland.

Ik heb per ongeluk een eerste versie van dit bericht in 'algemeen' geplaatst; excuses! Newbie hè... :bangin:

Lotus Club Holland organiseert alweer een aantal jaren op TT circuit Assen circuitdagen. Op deze dagen nodigen we rijders van Lotus én Lotusachtigen uit om te komen rijden op dit circuit. Waarom Assen en niet Zandvoort? Er zijn al vele organisaties die circuitdagen aanbieden op Zandvoort waardoor onze toevoeging van weinig meerwaarde. Het voordeel van Assen is dat het in beginsel een motorrijderscircuit is met vele lange groene stroken wat vooral bij beginnersfouten het voordeel oplevert dat je niet vast komt te zitten in kiezels of een boem = ho situatie krijgt (rijders met ervaring op Zolder (B) weten wat ik bedoel :wink: ). Over schade gesproken: ons evenement valt onder de voorwaarden van circuitdekkingsverzekeraar Turrien.

Hierbij een korte impressie van onze editie van Maart dit jaar: https://www.youtube.com/watch?v=oiwxljmhi2E

De komende editie is op dinsdag 18 oktober 2022

Zoals gezegd organiseren wij deze dag ook voor Lotusachtigen, en uiteraard valt een Speedster daar zéker onder! Wellicht dat een paar Speedsterrijders hier hun ervaringen op onze circuitdagen willen delen (er zijn er al een aantal bij ons geweest) en hopelijk kunnen ze confirmeren dat het een superleuke, veilige circuitdag is met gelijkgestemden tegen een faire prijs. Op het evenement maken we ook gebruik van rijinstructies door instructeurs van Cool Driving Events, dus ook voor hen die voor het eerst het circuit op gaan is het een interessante optie. Meer informatie vinden jullie op onze website: https://www.lotusclubholland.nl/nl/even ... sdag-assen

UIteraard ben ik beschikbaar alhier voor jullie vragen. Wellicht tot oktober! :thumbsup:
Driving a Lotus is what every Ferrari / Lamborghini / McLaren owner thinks they drive :wink:
Plaats reactie