Ja het is jammer ,maar ik heb er goed over nagedacht voor ik de beslissing nam.
Ik moet vertrouwen in de auto hebben, heb ik dat niet dan ben ik bang dat ik hem snel weer weg doe.
En nu ik er al zo veel aan gedaan heb in de tijd dat ik de auto heb wil ik hem langer houden.
Ik ben een enorme zeikerd dat weet ik van mezelf .
Eigenlijk reed de auto afgelopen zomer met de dbilas spruitstukken en lichter vliegwiel al best leuk .
Veel meer heb ik niet nodig denk ik .
Ik heb besloten de balansassen te laten zitten , ik heb wel de ketting en de geleiders ervan vervangen .
In combinatie met de nokkenassen ben ik bang dat hij stationair veel trillingen zou gaan geven .
De cilinderkop ligt bij lucifer racing om te flowen en te vlakken .
De eigenaar heeft de kop goed bekeken en zei dat er best wat te winnen valt .
Hij heeft een flowbank, dus ik ben benieuwd
Ook heb ik een 65mm gasklephuis besteld .
Peter van obd tuner heeft al een andere basis map gestuurd .
Ik heb een astra motor kabelboom gekocht, ik hoopte dat die hetzelfde was, maar daar zit toch nog best wat verschil in .
Daar moet ik nog eens in duiken om de kabelboom weer orgineel te maken .
er is nu best een hoop aangepast in mijn kabelboom.
mijn plan is (als ik geen speedster kabelboom kan vinden) om de komplete kabels die in mijn boom aangepast zijn te vervangen door de kabels met stekkers en pinnen van de astra boom .
zodat alles weer o.e.m is en nergens in geknipt of gesoldeerd is .