lachgas

Alles over turbos, luchtfilters e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ramon
Nieuw lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:22
Locatie: Almere

lachgas

Bericht door Ramon »

In mijn speedster zit een nitro-kit ingebouwd. Heb de speedster zo aangeschaft.
Heeft iemand ervaring met nitro?


gr
Ramon
Bijlagen
speedster7.jpg
speedster7.jpg (8.6 KiB) 2820 keer bekeken
speedster5.jpg
speedster5.jpg (7.44 KiB) 2814 keer bekeken
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Aha! Die auto ken ik, die heb ik ook gezien toen ik naar een speedster aan het zoeken was :) . Het is een zilvere speedster als het goed is?

ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou het met zeer veel mate gebruiken. Al zegt iedereen (de leverancier ook bv) dat het helemaal oke is om te gebruiken vind ik het persoonlijk een beetje eng :wink:

Maar rijdt dat nou een stuk harder als je dat gebruikt?

Veel plezier met je nitrospeedy :wink:

Maikel
Afbeelding
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

Volgens mij gebruik je het alleen met sprinten en het geen kwaad voor de motor zolang je het niet te lang gebruik. De motor wordt er namelijk warm van. Het is wel verboden om z'n installatie in je auto te hebben, maar wel erg gaaf. :wink:
Gebruikersavatar
speedyfan
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 16 mei 2005 11:28
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door speedyfan »

ik heb zelf lachgas in mijn vorige auto gehad, een subaru impreza 555 (blok was wel aangepast op lachgasgebruik)