Enthousiaste speedsterrijders gezocht voor Droomdag 8 juni 2023, Rhenen

Aanstaande evenementen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jaydee
Mega lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 15 mei 2006 9:35
Locatie: Flevoland

Enthousiaste speedsterrijders gezocht voor Droomdag 8 juni 2023, Rhenen

Bericht door jaydee »

Dag trotse speedster eigenaar,

Voor een Fonkeldag van Stichting Droomdag is mijn vrouw -vrijwilliger bij deze stichting- op zoek naar trotse Speedster eigenaren die 8 juni 2023 tussen ca. 10.00 -12.30 uur 4 korte ritjes van ca. 15 min. willen maken met in totaal 4 gezinnen. Hiervoor zoeken ze nog min.7 enthousiastelingen die hier een vrijwillige bijdrage aan willen leveren. Ik heb mij al aangemeld. Wie gaat er met mij mee?

Stichting Droomdag is er voor gezinnen met kinderen onder de 16 jaar waarvan een ouder oncologisch en/of levensbedreigend ziek is. In sommige gevallen zijn er ook kinderen met een lichte fysieke e/o verstandelijke beperking. Op deze droomdag willen zij een blijvende herinnering van onschatbare waarde creëren. Een dag vol verrassingen, volledig gericht op de wensen en dromen van het gezin. Waar kinderen gewoon weer kind kunnen zijn, zelfs als één van hun ouders ernstig ziek is. Een kort ritje in een Speedster zou hier zeker aan bijdragen, want wie wordt hier nu niet blij van!

Locatie: vanaf P2 bij het Fonkelhuis, Grebbeweg 11 Rhenen
Tijd activiteit: ca. 4 x 15 min. ritjes tussen 10.00-12.30 uur (15 min. eerder aanwezig zijn)
Info/aanmelden: vóór 18 mei 2023 via mail aan f.dijkstra@droomdag.nl
Jägertee
Gebruikersavatar
jaydee
Mega lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 15 mei 2006 9:35
Locatie: Flevoland

Re: Enthousiaste speedsterrijders gezocht voor Droomdag 8 juni 2023, Rhenen

Bericht door jaydee »

Inmiddels is Stichting Droomdag voorzien van vrijwilligers die hier een bijdrage aan willen leveren.
Jägertee
Plaats reactie