LOT 26 juni Zandvoort (trackday)

Aanstaande evenementen.
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1924
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

LOT 26 juni Zandvoort (trackday)

Bericht door S. Gonzales »

Goedemorgen,

Maandag 26 juni ben ik er ook bij, zonder Speedster dit keer maar wel met nieuwe onderdelen.
Remschijven (2x, alleen de verwisselbare rotors voor de “alu bel” uitvoering, die met 10 gaten. (Simon? Dominique?)
Remblokken CL R6 (achter) Lambdasonde vóór (1x) en achter (1x). Ik neem een aantal O ringen en BY relais mee. 1 x origineel oliefilter (Z22SE) Race remvloeistof (1 fles, uiteraard geseald) en 2 sets spacers voor tussen de diffuser voor extra koeling.
Wanneer er nog behoefte is aan onderdelen, what so ever, laat het tijdig weten s.v.p. en dan zie ik jullie maandag. :thumbsup:
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
OpelLotus
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mar 2022 16:38

Re: LOT 26 juni Zandvoort (trackday)

Bericht door OpelLotus »

Kijken maandag wel even dan Joop. :mrgreen:
Zou zo 1-2-3 niet wat weten maar mocht je wat tegen komen wat voor mij interessant kan zijn en je kan het meenemen hou ik me wel aanbevolen. 8)
Gr, Simon
Trotse eigenaar van de Ex-Gonzales Speedster :yes:
matzwart
Actief lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 04 jul 2022 14:45
Locatie: rotterdam

Re: LOT 26 juni Zandvoort (trackday)

Bericht door matzwart »

ik ben maandag toevallig vrij van mijn werk, mischien kom ik ook wel even kijken 8)
StefanW
Actief lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:01

Re: LOT 26 juni Zandvoort (trackday)

Bericht door StefanW »

S. Gonzales schreef: 23 jun 2023 8:28 Goedemorgen,

Maandag 26 juni ben ik er ook bij, zonder Speedster dit keer maar wel met nieuwe onderdelen.
Remschijven (2x, alleen de verwisselbare rotors voor de “alu bel” uitvoering, die met 10 gaten. (Simon? Dominique?)
Remblokken CL R6 (achter) Lambdasonde vóór (1x) en achter (1x). Ik neem een aantal O ringen en BY relais mee. 1 x origineel oliefilter (Z22SE) Race remvloeistof (1 fles, uiteraard geseald) en 2 sets spacers voor tussen de diffuser voor extra koeling.
Wanneer er nog behoefte is aan onderdelen, what so ever, laat het tijdig weten s.v.p. en dan zie ik jullie maandag. :thumbsup:
Gezellig
OpelLotus
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mar 2022 16:38

Re: LOT 26 juni Zandvoort (trackday)

Bericht door OpelLotus »

Super Trackday gehad! Was toch een beetje de vuurdoop voor mij samen met de ex Gonzales Speedster!
Mega baat gehad bij een aantal sessies met instructies van Joop. Super fijn, aanrader voor anderen die ook een kick startje kunnen gebruiken of wat bijschaving :wink: Daarna prima zelfstandig de dag door gekomen haha! Genoeg te leren nog, dus ook uitdaging genoeg. Leuk ook om een aantal forumleden te hebben mogen ontmoeten. :yes:
Trotse eigenaar van de Ex-Gonzales Speedster :yes:
matzwart
Actief lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 04 jul 2022 14:45
Locatie: rotterdam

Re: LOT 26 juni Zandvoort (trackday)

Bericht door matzwart »

Ik ben even wezen kijken, het zag er echt tof uit .
Mischien doe ik volgend jaar ook mee .
Bijlagen
zandv3.jpg
zandv2.jpg
zandv1.jpg
matzwart
Actief lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 04 jul 2022 14:45
Locatie: rotterdam

Re: LOT 26 juni Zandvoort (trackday)

Bericht door matzwart »

2 blauwe speedsters op 1 foto :D
Bijlagen
zandv4.jpg
OpelLotus
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mar 2022 16:38

Re: LOT 26 juni Zandvoort (trackday)

Bericht door OpelLotus »

Mooi setje foto’s matzwart 8) tof !
Trotse eigenaar van de Ex-Gonzales Speedster :yes:
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1924
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: LOT 26 juni Zandvoort (trackday)

Bericht door S. Gonzales »

OpelLotus schreef: 26 jun 2023 21:30 Super Trackday gehad! Was toch een beetje de vuurdoop voor mij samen met de ex Gonzales Speedster!
Mega baat gehad bij een aantal sessies met instructies van Joop. Super fijn, aanrader voor anderen die ook een kick startje kunnen gebruiken of wat bijschaving :wink: Daarna prima zelfstandig de dag door gekomen haha! Genoeg te leren nog, dus ook uitdaging genoeg. Leuk ook om een aantal forumleden te hebben mogen ontmoeten. :yes:
Hoi Simon, Altijd leuk om te werken met iemand die leergierig is en ‘het kunstje’ snel oppikt.
Mooi om te zien dat je daarna zelf aan kan geven waar ‘ruimte voor groei’ is. En….dat je na pak ‘m beet anderhalve sessie probleemloos met de hele meute meerijdt ( op die supersnelle Porches GT3 na :wink: )
Goed gedaan, ga zo door!
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Re: LOT 26 juni Zandvoort (trackday)

Bericht door Exmantaa »

Heb je helaas net gemist, want kwam pas s'middags even kijken.
Maar je auto deed het nog prima op het circuit.
(De Speedsters waren erg schaars deze LOT, hopelijk volgende keer met wat meer... :?
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1924
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: LOT 26 juni Zandvoort (trackday)

Bericht door S. Gonzales »

Exmantaa schreef: 28 jun 2023 12:01 Heb je helaas net gemist, want kwam pas s'middags even kijken.
Maar je auto deed het nog prima op het circuit.
(De Speedsters waren erg schaars deze LOT, hopelijk volgende keer met wat meer... :?
Hoi Frank,
Ja, jammer. Het complete ‘trackday clubje’ lijkt op een paar leden na verdwenen. Kan me ook geen LOT dag herinneren zonder Smiley! :shock:
Wie weet dat het met wat nieuw bloed weer opleeft. De afsluitende etentjes aan het strand waren ook altijd een hoogtepunt vond ik. Even lekker bijkletsen en sterke verhalen vertellen, dat hoorde er gewoon bij.
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: LOT 26 juni Zandvoort (trackday)

Bericht door Smiley »

Vorig jaar Spa gedaan waar ik de enige speedster was, en CPZ waar alleen Co er nog was.
Ik ging er vanuit dat het kliekje een beetje klaar was.
Heb tegenwoordig werk waarbij ik redelijk van tevoren vrij moet regelen, maar een keertje banden trappen en burgertje prikken aan het strand klinkt wel goed.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Co'tje
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1477
Lid geworden op: 12 mar 2008 17:15

Re: LOT 26 juni Zandvoort (trackday)

Bericht door Co'tje »

Er zijn tegenwoordig nog weinig Speedsters met circuitdagen van LoT. Gemiddeld 2 tot 4.
Was gezellig om weer bij te praten op Zandvoort!

Zelf ben ik deze zomer met LoT in Bilsterberg, Le Mans en Dijon.
En na de zomer op Zandvoort en Spa. Dat is een mooi lijstje.

Leuk als er nog bekenden aan komen waaien!
OpelLotus
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mar 2022 16:38

Re: LOT 26 juni Zandvoort (trackday)

Bericht door OpelLotus »

Hier nog 2 x gopro beelden :yes:

https://youtu.be/bZpSyUbYvfE

En onder toeziend oog van Joop

https://youtu.be/gb651JvrqB4

Grote kans dat ik er in Oktober weer bij ben :wink:
Trotse eigenaar van de Ex-Gonzales Speedster :yes:
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Re: LOT 26 juni Zandvoort (trackday)

Bericht door Exmantaa »

S. Gonzales schreef: 28 jun 2023 15:00

Hoi Frank,
Ja, jammer. Het complete ‘trackday clubje’ lijkt op een paar leden na verdwenen. Kan me ook geen LOT dag herinneren zonder Smiley! :shock:
Wie weet dat het met wat nieuw bloed weer opleeft. De afsluitende etentjes aan het strand waren ook altijd een hoogtepunt vond ik. Even lekker bijkletsen en sterke verhalen vertellen, dat hoorde er gewoon bij.
We hebben in kleine kring het afsluitende etentje on-the-beach er maar gewoon ingehouden :wink: , maar het streven is wel om na de zomer weer zelf bij LOT zandvoort mee te rijden. Als de Speedy weer APK gekeurd en ontschorst is... :wacko:
Plaats reactie