Speedster verkocht

Je auto te koop aanbieden.
Plaats reactie
#595
Actief lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 26 okt 2017 19:05
Locatie: Zutphen

Speedster verkocht

Bericht door #595 »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn speedster is na 6 jaar te koop. Het is een 2.2 NA waar ik de 2e eigenaar van ben. Op papier de 3e maar in werkelijkheid de 2e. De auto heeft 54dkm gelopen, waarvan 14dkm bij mij. Zoals je op de foto’s al ziet is het redelijk origineel te noemen de beschermfolie op de zijkanten en het schildje boven de uitlaat vertellen eigenlijk genoeg. Wat is er niet origineel: De aluminium radiator (2019). Nylon bussen om de auto op te krikken zonder de bodemplaat te verwijderen. Spoorverbreders rondom icm brede velgen aan de voorzijde. De smalle originele zijn ook aanwezig. Gelijktijdig nieuwe banden (2019) zie foto voor het profiel. Nieuwe schijven en remblokken voor straatgebruik gemonteerd. Big Yellow Relais de originele zit er als reserve bij. Nitron street series 2 (2022). Koelvloeistoftankje is uiteraard preventief vervangen met een carbon afdekplaatje erboven. Kleppendeksel in de poedercoating. Velgen gepoedercoated. Startmotor vervangen (2020). De towhaak is preventief vervangen en het Opel embleem is toen verwijderd maar zit wel bij de auto. Verder heb ik een aansluiting voor de druppelaar gemaakt en bij het passagierportier een hendel om de voorklep te openen. De originele hendel onder het dashboard is afgebroken zoals bij veel speedsters het geval is maar wel aanwezig. Deurbekleding is opnieuw gestoffeerd en is met een klittenband constructie vastgezet zodat het gemakkelijk is om deze te verwijderen. Ook de dashboard afdekking is zo gemaakt. De lichtschakelaar is vervangen door een NOS schakelaar (2019). Er zit een nieuwe radio in en de originele is ook aanwezig. Ook een voorgeproduceerde weerstand als je de EGR wil verwijderen is aanwezig. De handremkabel is ook vervangen (2019) De voorclam is overgespoten omdat hier een klein scheurtje in zat veroorzaakt door een trekhaak van een fanatieke parkeerder. Ook is bij Van Sten de voorruit vervangen na een steentje op het raam ((2021). De speedster is nooit op een circuit gebruikt. Het is een recreatieve auto voor mij en de vorige eigenaar geweest. Al met al een leuke eerlijke auto die je naar eigen inzicht kan modificeren bijvoorbeeld door een supercharger te plaatsen. Origineel is het al een fantastische auto om in te sturen. Ik zet de speedster dit jaar alleen te koop op het forum. Dan heeft het geheel natuurlijk ook een prijskaartje. De vraagprijs is €18900,-
Laatst gewijzigd door #595 op 26 okt 2023 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
eryofa
Actief lid
Berichten: 131
Lid geworden op: 15 mei 2006 17:37
Locatie: groningen

Re: Speedster te koop

Bericht door eryofa »

Succes met de verkoop, en meteen wat vragen:

* Leeftijd?
* Km stand?

Je hebt een leuke modificatie gedaan voor de motorkapontgrendeling. Hoe heb je dat opgebouwd?
#595
Actief lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 26 okt 2017 19:05
Locatie: Zutphen

Re: Speedster te koop

Bericht door #595 »

https://www.max88performance.co.uk/home ... p444936429 daar is de upgrade te koop. Het is een simpel aluminium hoek met kabel en hendel. Het aluminium gedeelte is gemakkelijk zelf te maken.

De kilometerstand is 54000Km en een beetje. Het bouwjaar wat ik zelf niet zo spannend vind bij een speedster maar voor de verzekering wellicht wat kan uitmaken is 2002.
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2358
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Re: Speedster te koop

Bericht door gertje »

Mooie Speedster en de prijs is ook correct, die ga niet lang te koop staan

Verstuurd vanaf mijn CPH2449 met Tapatalk

30/08/14 meet and greet.
Plaats reactie