condens in koplampunits
Geplaatst: 25 okt 2005 17:16
Hallo aan allen,
twee weken ervaring in mijn zwarte turbo heeft me een hoop geleerd. Heb op vliegveld lelystad geoefend met de wagen en op de ovaal gegast (als enige wagen op de baan kun je een behoorlijk goede indruk krijgen van de speedster maar wat wel opviel is dat de wagen om goed te driften een sper nodig heeft). Ga binnenkort proberen op de nurnbergring (voordat de boel in het voorjaar wordt aangepast door projektopel). Dit is echt een hele gave wagen die wel enige oefening vraagt als je er het maximale uit wilt halen.
Wat me is opgevallen is dat in de koplampunit in de linkerboven-en rechteronderhoek condens zit. De opel dealer verklaarde eerst dat dit normaal is omdat de unit "open" is en later dat hij er van opel niets aan mag doen voordat de boel onder water staat. Heeft een van jullie ervaring met dit fenomeen want eigenlijk vind ik het nogal slordig staan en wachten tot de paddestoelen opkomen wil ik mijn speedy niet aandoen.
Boris.
twee weken ervaring in mijn zwarte turbo heeft me een hoop geleerd. Heb op vliegveld lelystad geoefend met de wagen en op de ovaal gegast (als enige wagen op de baan kun je een behoorlijk goede indruk krijgen van de speedster maar wat wel opviel is dat de wagen om goed te driften een sper nodig heeft). Ga binnenkort proberen op de nurnbergring (voordat de boel in het voorjaar wordt aangepast door projektopel). Dit is echt een hele gave wagen die wel enige oefening vraagt als je er het maximale uit wilt halen.
Wat me is opgevallen is dat in de koplampunit in de linkerboven-en rechteronderhoek condens zit. De opel dealer verklaarde eerst dat dit normaal is omdat de unit "open" is en later dat hij er van opel niets aan mag doen voordat de boel onder water staat. Heeft een van jullie ervaring met dit fenomeen want eigenlijk vind ik het nogal slordig staan en wachten tot de paddestoelen opkomen wil ik mijn speedy niet aandoen.
Boris.