is er onder jullie iemand die zijn speedy heeft uitgerust met (keramisch)brembo materiaal als remschijven blokken en klauwen. Een bevriende porsche fanaat zweert dat hij bij een noodstop met brembo materiaal zijn ontbijt van twee dagen geleden weer ophoest (interessante ervaring lijkt me).
De meeste kopers van de nieuwe Porsche , waar deze remmen standaard opzitten gooien ze er weer af. Het materiaal moet eerst goed heet zijn voordat het een beetje remt. En dan nog remmen ze niet als vanouds.
Volgens mij is het bij de speedy ook niet nodig......bredere bandjes, goede ABS unit, goede (normale) schijven en goede blokjes icm met het lage gewicht maakt dat hij heeel snel stilstaat indien nodig
Trouwens als ik me niet vergis heb je het over achtelijke bedragen voor dat remsysteem
Marcel schreef:Volgens mij is het bij de speedy ook niet nodig......bredere bandjes, goede ABS unit, goede (normale) schijven en goede blokjes icm met het lage gewicht maakt dat hij heeel snel stilstaat indien nodig
Trouwens als ik me niet vergis heb je het over achtelijke bedragen voor dat remsysteem
Ach, Wat is achterlijk. Het kost ongeveer evenveel als een 2e hands Speedster...
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...