timmyboy55 schreef:bij mij begon het te scheuren waar alle pijpjes bij elkaar kwamen.. ik moest inderdaad ook de flens nog een keer tiggen omdat deze gevlakt was en door de lasnaad heen was gegaan
hmm, toch nog een nachtje over slapen (zeker als je ziet dat een Tullet spruitstuk 800+ euro kost)
Bij de uitlatenboer hebben ze me nog laten zien hoe je anders een spruitstuk last.. en dan merk je wel dat de Piper heel vaag gelast is.. ik weet niet of dit een idee erachter had of ze gewoon maar wat gedaan hebben ... Je merk wel dat hij scheurt op plekken die ze veel logischer hadden kunnen lassen en dan waarschijnlijk minder problemen zouden hebben... Achja.. je kunt dat ding ook volsmeren met gun gum en dan wat hittelint overheen kwa vermogen is het wel een lekker spruitstuk! (Van enorm gescheurde OEM naar Piper )
IEMAND EEN IDEE HOE IK MIJN TOPICTITEL kan veranderen?
tibby's beauty klinkt nogal belachelijk .
Daar kom je dan met je high powered sc. He, kijk, daar is beauty! man man
tibby schreef:Een 2.2 LSJ erin (jaja!) koppelllllllllllll!
-supertech valves
-Dbilas springs
-ported and flowed Z22SE head
-Z22SE balanced and polished crank
-Wiseco's
-Eagles
-Benzinepomp Walbro
-Thermostaat 82°
-3.0 pulley
-Comp Cams
-Alles gebalanceerd (vliegwiel,koppeling,pulley,crank,....)
-Decatted downpipe voor een Frederikske te doen
-balance assen de vuilbak in.
-Experimenteren met het (ported) Dbilas uitlaatspruitstuk anders een Tullet (Nadat ik een 3 de bij job heb gevonden )
-Speerke's software
-Injectoren (alleen Jan en Fre kennen ze )
-Hitmans geheime toverkunstjes
Nadat ik de LOTTO gewonnen heb een Harrop
grtz
Dit allemaal buiten de decat denk ik.
Harrop gaat ook nog even op zich laten wachten.
streefdoel vermogen? snelste m62 speedster zijn
Vermogen laat ik aan Hitman over om in te vullen. Denk een 320 moet haalbaar zijn.
grtz