Gezocht originele Opel speedster
Gezocht originele Opel speedster
Ik zoek een originele goed onderhouden Opel speedster. Ik ben al langer fan van de Opel Speedster en heb de knoop doorgehakt dat ik er nu echt aan toe ben. Als je zelf een speedster in de verkoop gaat doen, ben ik erg geïnteresseerd, maar als je iemand kent die m wil verkopen is dat ook goed
Re: Gezocht originele Opel speedster
Hoi,
Ik was er net over aan het nadenken om mijn Opel Speedster 2.2 te verkopen. De auto is door mij begin 2008 gekocht (dus dik 17 jaar in bezit), en de auto heeft altijd probleemloos gereden (en doet dat nog steeds). De auto is uitsluitend gebruikt om mee te toeren op B-wegen, en er is nooit mee geraced. Nooit schade gehad en altijd minimaal 20-30 Km mee gereden zodat de auto niet te leiden heeft van 'korte stukjes'. Bovendien is de auto alleen buiten gekomen bij mooi weer. In de winter nooit mee gereden. Altijd 98 E5 mee getankt (Voor zover bekend uitsluitend benzine zonder ethanol). Auto is in absolute topstaat.
Details:
- Bouwjaar 2001
- Km stand 49300
- APK tot 26-9-2026
- Kleur: Rood
- Origineel Nederlandse auto
- Taxatiewaarde: 25500 euro (getaxeerd in 2024. Rapport is tot 2026 geldig).
- Ieder jaar een onderhoudsbeurt gehad bij een dealer die bekend is met de Speedster
- Opel Cup uitlaat
- Motorisch helemaal origineel
- Originele hardtop. Slechts een keer op de auto gehad, om de ramen af te stellen. De vorige eigenaar had hem nog in de doos zitten.
- Carbon Dashboard (meegedaan met groepsinkoop van speedsterclub.nl, was in 2009 dacht ik).
- Motec velgen in grijs met 205/45 voor en 235/40 achter (Toyo).
- Nitron schokdempers.
Wat je erbij krijgt:
- Originele velgen met originele banden. Netjes droog, koel, en donker bewaard. Banden zijn vrijwel ongebruikt.
- Origineel dashboard.
- Originele schokdempers
Prijs nader overeen te komen (richtprijs: 22000 euro).
Ik woon in de regio Eindhoven.
Maurice
Ik was er net over aan het nadenken om mijn Opel Speedster 2.2 te verkopen. De auto is door mij begin 2008 gekocht (dus dik 17 jaar in bezit), en de auto heeft altijd probleemloos gereden (en doet dat nog steeds). De auto is uitsluitend gebruikt om mee te toeren op B-wegen, en er is nooit mee geraced. Nooit schade gehad en altijd minimaal 20-30 Km mee gereden zodat de auto niet te leiden heeft van 'korte stukjes'. Bovendien is de auto alleen buiten gekomen bij mooi weer. In de winter nooit mee gereden. Altijd 98 E5 mee getankt (Voor zover bekend uitsluitend benzine zonder ethanol). Auto is in absolute topstaat.
Details:
- Bouwjaar 2001
- Km stand 49300
- APK tot 26-9-2026
- Kleur: Rood
- Origineel Nederlandse auto
- Taxatiewaarde: 25500 euro (getaxeerd in 2024. Rapport is tot 2026 geldig).
- Ieder jaar een onderhoudsbeurt gehad bij een dealer die bekend is met de Speedster
- Opel Cup uitlaat
- Motorisch helemaal origineel
- Originele hardtop. Slechts een keer op de auto gehad, om de ramen af te stellen. De vorige eigenaar had hem nog in de doos zitten.
- Carbon Dashboard (meegedaan met groepsinkoop van speedsterclub.nl, was in 2009 dacht ik).
- Motec velgen in grijs met 205/45 voor en 235/40 achter (Toyo).
- Nitron schokdempers.
Wat je erbij krijgt:
- Originele velgen met originele banden. Netjes droog, koel, en donker bewaard. Banden zijn vrijwel ongebruikt.
- Origineel dashboard.
- Originele schokdempers
Prijs nader overeen te komen (richtprijs: 22000 euro).
Ik woon in de regio Eindhoven.
Maurice