prijs indicatie

Je auto te koop aanbieden.
geoffreyspeedster
Actief lid
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 mar 2009 20:12

prijs indicatie

Bericht door geoffreyspeedster »

hoi iedereen

ik zit er misschien aan te denken om de speedy weg te doen, redelijk snel al na 3 maanden, maar ik weet dat hij nu gewoon in top conditie is en het vrouwtje wilt inmiddels toch ook wel graag wat meer comfort. Wij hebben naast de speedy nog 2 autos maar die zijn zakelijk en mogen alleen 500km per jaar prive mee rijden
heeft er iemand een reeel idee wat ik ervoor zou moeten vragen

speedy
0645
121000 km (bij 120000 nieuwe dist. ketting en balansasketting)

Zwart lederen bekleding
Blauw metallic
xenon lampen
aluminium schakelframe en richting aanwijzer + ruitenwisser arm
radio cd van sony met afstandsbediening
lm velgen waarvan de achterste NET nieuw zijn
NIEUW voorraam
nieuwe ruitenwisser
beurt gehad 3000km geleden
nieuwe motorsteunen
nieuwe koelvloeistof siffon
nieuwe ruitenvloeistof tank
nieuwe spoorstang achter
bijna nieuwe achterbanden
interieur deels blauw laten spuiten
auto verkeert in absoluut keurige staat exterieur heeft bijna geen krasjes


*ik vraag alleen ff jullie idee qua prijs, zeg niet dat ik hem wegdoe, probeer nog steeds het vrouwtje te overtuigen
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7345
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

My 2 cents;

Europablauw is een popuaire kleur, dus dat zal zeker helpen.
De kilometerstand iets minder.
Ik zou met 18 beginnen. (en 17 als worst case scenarino in gedachten houden)
Dit omdat je omgeveer 2 mile onder het gemiddelde van de garage moet zitten om kijkers te krijgen die het zonder garantie aandurven.

Toch jammer dat je hem weg wilt doen. Het begin was klote, maar je hebt het meeste nu wel gehad. Je gaat toch niet ook voor een betrouwbare mx5 he?
Gebruikersavatar
Racerke
Actief lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 23 sep 2007 11:52
Locatie: Merksem, België
Contacteer:

Bericht door Racerke »

Je moet wat chance hebben hoeveel de toekomstige eigenaar ervoor wil geven denk ik. Mijne staat nu al paar maand tekoop en amper reactie gekregen.
Heb ook al paar gehoord die hun Speedster juist een week tekoop hadden staan en die direct verkocht was.

Prijzen liggen tussen de 17000 en de 19000€ voor een 2.2liter, naargelang de staat/kmstand etc.

(en dan nog krijgt ge onnoemelijk veel commentaar da je een 2.2 in duitsland vind voor veel minder :? )

Grtz
SPEEDSTER TE KOOP --> Check Out My Site: http://www.opelspeedster.be
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7345
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Tja, duitsland.
Er staat nu zelfs een zwarte voor een kleine 11k, zonder dat er schade vermeld wordt, en het stuur zit zelfs aan de goede kant.
Is wel het laagste wat ik ooit gezien heb op mobile
Gebruikersavatar
Racerke
Actief lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 23 sep 2007 11:52
Locatie: Merksem, België
Contacteer:

Bericht door Racerke »

Maar vind dat je duitse wagens niet met Belgische/Nederlandse kan vergelijken. Je hebt in Belgie een carpas dat je zeker bent van de juiste km stand ed, je kent de historiek van de wagens etc.

Maar je hebt altijd paar van die die-hard-duitsminded mensen die denken dat dat het beloofde land is voor een wagen te kopen tegen weggeefprijzen.

Je betaald voor wat je krijgt vind ik, bij een goedkope wagen scheelt 70% van de gevallen wel iets aan binnen het jaar...

zo denk ik er toch over :lol:

Grtz
SPEEDSTER TE KOOP --> Check Out My Site: http://www.opelspeedster.be
Gebruikersavatar
Richard
Mega lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 13 feb 2005 13:06
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door Richard »

14 of 15k
Gebruikersavatar
x187
Actief lid
Berichten: 177
Lid geworden op: 28 apr 2009 16:54
Locatie: Amsterdam

Bericht door x187 »

Mijne voor 13,5k gekocht met 60dkm en het enige was de slechte lak... Dus absoluut 14k of 14,5k zo denk ik...Ik heb hem trouwens ook geïmporteerd, uit België dan wel...
Afbeelding
Gebruikersavatar
André R
Mega lid
Berichten: 715
Lid geworden op: 23 mei 2006 8:52
Locatie: Alblasserdam

Bericht door André R »

x187 schreef:Mijne voor 13,5k gekocht met 60dkm en het enige was de slechte lak... Dus absoluut 14k of 14,5k zo denk ik...Ik heb hem trouwens ook geïmporteerd, uit België dan wel...
14-14,5k is toch een raar advies dan? Aangezien je hem zelf uit Belgie hebt gehaald. Daar liggen de prijzen nog steeds beduidend lager dan hier. Het bedrag dat je onder de streep hebt betaald nadat je bij de jongens van RDW bent af wezen tikken zou al beter in de buurt komen. En dan rijd je nog steeds in een Belgische speedster. Die van Geofrey is een origineel Nederlandse.

Persoonlijk zou ik 1000-1500 onder de dealerprijzen van vergelijkbare auto's gaan zitten. Zeker als je geen haast hebt. Als je geen prijzen kunt vinden met dezelfde km-stand een extra 1000 eraf voor boven die ton of zo.
Gebruikersavatar
M-speed
Actief lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 25 mei 2008 19:57

Bericht door M-speed »

kijk is op internet die paar die er te koop staan staan voor dik geld

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/!a ... rch.search

als je daar iets onder gaat zitten moet tie zo weg zijn
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7345
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Deze kijkt wat breder dan autotrack:
http://www.gaspedaal.nl/?merk=Opel&model=Speedster
Pakt alles mee behalve marktplaats.
Ralph
Actief lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 06 apr 2008 16:33
Locatie: Krommenie

Bericht door Ralph »

Al nagedacht over een group-buy Fiat 500 :?: :wink: Daar is namelijk al meer interesse voor getoond op deze site... :!: :D Misschien dat je JanSpeed daar ook onder past (zit ie er al onder eigenlijk) :!: 8)
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

Smiley schreef:Deze kijkt wat breder dan autotrack:
http://www.gaspedaal.nl/?merk=Opel&model=Speedster
Pakt alles mee behalve marktplaats.
Ook deze pakt marktplaats. Druk hier
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Kan je niet beter je vriendin te koop aan bieden :lol:

Het moet toch wel mogelijk zijn om 2 auto`s te hebben in jouw situatie? 1 speedster voor je eigen, de andere auto iets comfortabeler voor samen/vriendin? 1 zakelijke auto kan je toch wel omzetten naar prive gebruik? Dan heb je iig ook iets nieuws en comfortabel.....

Ik zou in mijn geval mijn eigen auto nooit weg doen omdat m`n vriendin hem niet comfortabel vind. Dan rijdt ze er maar niet in of koopt ze zelf maar een auto. In mijn geval is het tot nu toe nog afspreken wie er rijdt :lol:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
x187
Actief lid
Berichten: 177
Lid geworden op: 28 apr 2009 16:54
Locatie: Amsterdam

Bericht door x187 »

André R schreef:
x187 schreef:Mijne voor 13,5k gekocht met 60dkm en het enige was de slechte lak... Dus absoluut 14k of 14,5k zo denk ik...Ik heb hem trouwens ook geïmporteerd, uit België dan wel...
14-14,5k is toch een raar advies dan? Aangezien je hem zelf uit Belgie hebt gehaald. Daar liggen de prijzen nog steeds beduidend lager dan hier. Het bedrag dat je onder de streep hebt betaald nadat je bij de jongens van RDW bent af wezen tikken zou al beter in de buurt komen. En dan rijd je nog steeds in een Belgische speedster. Die van Geofrey is een origineel Nederlandse.

Persoonlijk zou ik 1000-1500 onder de dealerprijzen van vergelijkbare auto's gaan zitten. Zeker als je geen haast hebt. Als je geen prijzen kunt vinden met dezelfde km-stand een extra 1000 eraf voor boven die ton of zo.
Ja ok, maar mijn gedachtegang hierachter is dat de auto een hoge km-stand heeft. En dat het voor dat geld makkelijk verkoopt. Je kan uiteraard ook 16k vragen, want nu heb ik die van geoffrey in het echt gezien, en dat ziet er gewoon heel goed uit...Met een paar leuke goodies...
Afbeelding
geoffreyspeedster
Actief lid
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 mar 2009 20:12

Bericht door geoffreyspeedster »

tis allang al duidelijk allemaal hoor :d

1 auto blijft
2 janspeed VANDAAG eronder ! :D hehe
3 vriendin blijft (voorlopig ;) )
4 gti 6 staat nu op prive kan dus prive mee rijden hoeveel ik wil
5 alles dus opgelost
6 ralph wanneer zie ik je nou eeeeeens?????
Gesloten