Beter nog, je zet een schakelaartje op de relais-sturing zodat je maar een dun draadje/schakelaar nodig hebt. Uit m'n hoofd moet je de dunne grijze aansluiting aan massa leggen om het relais te bekrachtigen.
Zie dat je lekker opschiet, dus zal wat haast gaan maken met je SC spullen.
Exmantaa schreef:Beter nog, je zet een schakelaartje op de relais-sturing zodat je maar een dun draadje/schakelaar nodig hebt. Uit m'n hoofd moet je de dunne grijze aansluiting aan massa leggen om het relais te bekrachtigen.
Zie dat je lekker opschiet, dus zal wat haast gaan maken met je SC spullen.
en als je dan toch bezig bent
binnenkort gaan er bij mij GAZ-pro's op, zodat straks de eerste bocht niet rechtuit gaat
misschien kunnen we nadien even afspreken heb enkele vragen ivm waar je je tuning hebt laten doen en hoe je die front clam hebt afgenomen
zo enkele tips
de mijne moet er binnen 2 weken af
je ziet maar
mij voorstellen (dus totaal nieuw hier)
heb speedster 1.5 week geleden gekocht nr 3269 kleur 2nu of 595
vooraan had hij veel steenslag vandaar de herspray vooraan
alle fakturen van aankoop tot nu zaten erbij (steeds bij opel onderhouden)
is nog volledig origineel buiten de aibox mod van 3 dagen geleden
ben nu bezig met de kunstof bussen aan het maken voor tussen de de bodemplaat en de balk maar bij mij is diit geen 31 mm maar minder
zal op een 26 mm uitkomen
had graag eens van mens tot mens gesproken met een actief lid ivm eventuele tuning