STUURNAAFVERLENGING uit aluminium NIEUWE ACTIE
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
STUURNAAFVERLENGING uit aluminium NIEUWE ACTIE
Tijdens mijn zoektocht naar een verantwoorde verlenging van de stuurnaaf ben ik 2 opties tegengekomen.
* Een relatief goedkope van Moto-Concept; Stuurnaafverlenging 25 mm (foto's zijn niet te linken).
Maar dit ziet er naar mijn mening niet uit, zeker niet als je de foto's van het alternatief bekijkt.
Het alternatief:
* Een uit aluminium gefreesde stuurnaafverlenging van 20 of 30 mm lengte. De buitendiameter sluit precies aan op de achterzijde van het MOMO-stuur en de kolombekleding. De verlenging wordt geleverd met bijpassende langere bouten. De verlenging is in dezelfde kleur geanodiseerd als de rest van de alu-delen van het interieur. Kortom een prachtige oplossing voor de langere bestuurders onder ons.
EDIT 07-12-06:
EGI biedt via mij een kleine serie van de stuurnaafverlenging van 20 of 30 millimeter aan voor E 90,- plus een paar euro bijkomende verzendkosten. De prijs kan nu lager zijn omdat deze serie niet geanodiseerd wordt.
SteV6
* Een relatief goedkope van Moto-Concept; Stuurnaafverlenging 25 mm (foto's zijn niet te linken).
Maar dit ziet er naar mijn mening niet uit, zeker niet als je de foto's van het alternatief bekijkt.
Het alternatief:
* Een uit aluminium gefreesde stuurnaafverlenging van 20 of 30 mm lengte. De buitendiameter sluit precies aan op de achterzijde van het MOMO-stuur en de kolombekleding. De verlenging wordt geleverd met bijpassende langere bouten. De verlenging is in dezelfde kleur geanodiseerd als de rest van de alu-delen van het interieur. Kortom een prachtige oplossing voor de langere bestuurders onder ons.
EDIT 07-12-06:
EGI biedt via mij een kleine serie van de stuurnaafverlenging van 20 of 30 millimeter aan voor E 90,- plus een paar euro bijkomende verzendkosten. De prijs kan nu lager zijn omdat deze serie niet geanodiseerd wordt.
SteV6
- Bijlagen
-
- 20mminsitu.jpg (60.05 KiB) 5806 keer bekeken
-
- 20mmboven.jpg (29.81 KiB) 5806 keer bekeken
-
- 20mmonder.jpg (34.08 KiB) 5809 keer bekeken
Laatst gewijzigd door SteV6 op 07 dec 2006 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
S4 Avant
- SteV6
Mocht er belangstelling zijn dan wil ik er moeite en tijd in stoppen om deze aluminium-delen naar Nederland te krijgen.
De prijs ligt rond de E 150,- afhankelijk van de gekozen lengte (20 of 30 mm) en daar komen nog verzendkosten bij.
Als er meer info nodig is zal ik contact opnemen met de leverancier om de vragen zo snel mogelijk beantwoord te krijgen.
1. SteV6 (20 mm uitvoering)
2.
3.
4.
5.
SteV6
De prijs ligt rond de E 150,- afhankelijk van de gekozen lengte (20 of 30 mm) en daar komen nog verzendkosten bij.
Als er meer info nodig is zal ik contact opnemen met de leverancier om de vragen zo snel mogelijk beantwoord te krijgen.
1. SteV6 (20 mm uitvoering)
2.
3.
4.
5.
SteV6
S4 Avant
- SteV6
Dat heb ik jou al vaker horen zeggen ... steunen voor de hefbrug?!Maik schreef:Ik ga eerst nog eens kijken of ik het zelf goedkoper kan ritselen op 1 of andere manier.
Heb je die al laten maken?
Nee, je hebt een beetje gelijk. Natuurlijk is E 150,- niet goedkoop, maar kijk eens naar het verschil met dat ding van MC. Ook in Duitsland zijn er maar weinig die dit bedrag er voor over gehad hebben. Maar die zijn allemaal wel enorm tevreden.
Ik wacht gewoon even af.
SteV6
S4 Avant
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
het nut van bruine stoel bekleding
Hij vind het zelf ook niet mooi.Vandaar de bruine stoel bekleding. 

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- stevenflappy
- Contacteer:
- Maarten
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik heb de MOTO-C versie gemonteerd en moet zeggen, dat ik het ook niet mooi vind, maar het geeft wel net its meer vrijheid om te sturen. Uitstappen is wel lastiger geworden, maar dat zal ook wel weer een kwestie van wennen zijn.
Vindt de beide andere opties er goed uitzien, maar ga eerst eens even zelf kijken of ik hem niet aan kan passen zodat het weer een geheel wordt. Liefst zou ik hem ook zwart hebben zodat je hem helemaal niet ziet.
Maarten
Vindt de beide andere opties er goed uitzien, maar ga eerst eens even zelf kijken of ik hem niet aan kan passen zodat het weer een geheel wordt. Liefst zou ik hem ook zwart hebben zodat je hem helemaal niet ziet.
Maarten
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Mark en Stef weten wel een bedrijfje voor je die je ermee kunnen helpenMaarten schreef:Liefst zou ik hem ook zwart hebben zodat je hem helemaal niet ziet.
Maarten

Kan je niet een stuk pvc pijp nemen om er tussen te zetten? Even wat plastic primer erop (hoeft volgens mij niet eens bij pvc), busje zijdeglans zwart erover, druppeltje lijm en voila, mooi stuurkolommetje weer...

- SteV6
Flappy heeft altijd al moeite gehad met links te plaatsen!
http://shop.opel-speedster-club.de/inde ... t_id=12379
Deze van de OSC-Shop is goedkoper, maar is niet geannodiseerd! En volgens mij zit er verschil in het gebruikte aluminium. Helaas kan ik het mailtje niet meer terugvinden waarin staat welk aluminium is gebruikt.
Het gewicht ontloopt elkaar niet zo veel, mijn verlenging weegt inclusief de 4 langere inbusbouten en carrosserieringen 357 gr. Dus zonder de bouten zal er een paar gram verschil in zitten.
SteV6
http://shop.opel-speedster-club.de/inde ... t_id=12379
Deze van de OSC-Shop is goedkoper, maar is niet geannodiseerd! En volgens mij zit er verschil in het gebruikte aluminium. Helaas kan ik het mailtje niet meer terugvinden waarin staat welk aluminium is gebruikt.
Het gewicht ontloopt elkaar niet zo veel, mijn verlenging weegt inclusief de 4 langere inbusbouten en carrosserieringen 357 gr. Dus zonder de bouten zal er een paar gram verschil in zitten.
SteV6
S4 Avant