Speedster gaat waarschijnlijk een lange tijd op non-aktief
het verhaal:
Speedster valt in panne, touring wegenhulp laten komen en die dacht dat het de distributieketting was... Hij heeft schoon de olie ed nog gecontroleerd, maar toch een takelwagen besteld, want verderrijden zat er niet in.
De volgende dag werd de speedster aan de dichtstbijzijnde opel garage te Antwerpen afgeleverd waar ze na enkele dagen tot de conclusie komen dat het idd de distributieketting was die los zat en deze de kleppen ed krom getrokken had en nog vele andere schade had verricht.
Omdat deze nog de speciale G2 opel garantie had, mocht deze niet in die garage hersteld worden, maar moest naar Hasselt gebracht worden waar ik deze gekocht had...
Na daar enkele dagen te hebben gestaan krijg ik ineens telefoon van die garage dat ze het niet onder garantie zouden kunnen herstellen omdat het mijn fout was
Hun conclusie was: gereden zonder olie.
Wat ni echt kan volgens mij, 3 dagen voordien nog een half litertje olie bijgevoegd en ik kijk dat toch zeker om de 2 weken na!
Ook die man van Touring wegenhulp heeft dit gecontroleerd en was in orde (spijtig genoeg geen bewijzen van) en Garage in Antwerpen had er ook geen opmerking ofzo over, dus vind ik dit zeer raar.
Maandag wordt via mijn rechtsbijstand een advocaat gecontacteerd en een expert die alles moet nazien.
Dus duimen allemaal dat het in orde komt, maar vrees toch dat dit enkele maanden/jaren zal duren voor een eventuele uitspraak, dus tot dan al zeker geen Speedstertochten meer voor mij
grtz