Speedsterclub.nl Forum Index

De Nederlandse Opel Speedster Club

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen         GALLERYFotoalbum    ShopShop    BibliotheekBibliotheek   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Gezocht: Middenconsole Speedster 2.2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Speedsterclub.nl Forum Index -> Te koop gevraagd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Verlmeister
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: 30 Jul 2010 16:06    Onderwerp: Gezocht: Middenconsole Speedster 2.2 Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ben sinds kort een trotse bezitter van een Opel Speedster. (nr. 1046 Very Happy )
Er is weliswaar nog wat werk aan maar ik ben er zeker van dat het in orde komt!
Daarom zoek ik nog een: - Middenconsole
- Dak (Soft of hardtop) liefst in het zilver
- Voetsteun voor de passagier
- Een set vloermatten.

Ik had graag de wagen in een originele staat gehouden dus liefst geen carbon onderdelen en zo. Piraat-stukken zijn geen probleem zolang het maar volgens het origineel model is. Smile
Indien u deze onderdelen beschikbaar heeft of u kent iemand die deze onderdelen verkoopt aarzel dan niet om me te contacteren via dit forum of zend me een privéberichtje!!!

Dank je wel,

Verlmeister
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Speedsterclub.nl Forum Index -> Te koop gevraagd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: