EDS ph3 Turbo...
EDS ph3 Turbo...
Na de verdere verbetering van de z20let bij Vmax heb ik nu een EDS ph3 turbo over...
In combinatie met een grotere intercooler, het vervangen van de eerste kat door een downpipe en de EDS ph3 chip levert dit zo´n 280-300pk en 420-450nm (motorvermogen)
Helaas is aanpassen van de koppeling zeer waarschijnlijk nodig...
Ik vraag €500,- voor de turbo
In combinatie met een grotere intercooler, het vervangen van de eerste kat door een downpipe en de EDS ph3 chip levert dit zo´n 280-300pk en 420-450nm (motorvermogen)
Helaas is aanpassen van de koppeling zeer waarschijnlijk nodig...
Ik vraag €500,- voor de turbo
Laatst gewijzigd door Rikster op 18 sep 2006 9:26, 3 keer totaal gewijzigd.
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2926
- Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2926
- Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
We zijn niet allemaal poetsers sommige gebruiken de mogelijkheden van de turbo ten volste ...maar ja Pipo heeft ons dit etiket bezorgd . Ik ben er wel zeker van dat meer als de helft van de 2.2 rijders op dit forum zijn speedster vaker poetst als ik
ps: terugkomend op Pipo zijn poetsmania, je moet het ook maar doen en kunnen hé je auto altijd laten blinken als nieuw zoals zijn geplaatste foto's van de bodemplaat een tijdje terug . Dat ziet er zo goed uit dat je er wel respect voor moet hebben om je wagen zo te poetsen
ps: terugkomend op Pipo zijn poetsmania, je moet het ook maar doen en kunnen hé je auto altijd laten blinken als nieuw zoals zijn geplaatste foto's van de bodemplaat een tijdje terug . Dat ziet er zo goed uit dat je er wel respect voor moet hebben om je wagen zo te poetsen
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2038
- Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
- Locatie: Oost-Vlaanderen
poetsers
Kleine correctie Op 17 juni 2005 noemde Mike ze ook al poetsers, en toen reed ik nog met mijn atmo rondRobin schreef:We zijn niet allemaal poetsers sommige gebruiken de mogelijkheden van de turbo ten volste ...maar ja Pipo heeft ons dit etiket bezorgd .
ziehier het bewijs :
http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=519
Voor de rest; bedankt voor het compliment Robin
A thing of beauty is a joy forever!
Als je méér vermogen wilt hebben dan wat je nu hebt, zit je inderdaad aan een sterkere koppeling.In dat geval zou ik er ook een iets lichter Vliegwiel op monteren.Andere Zuigers ( gesmede) zijn zo wie zo aan te raden.Boven de 280/300 pk ,zou ik ook stalen drijfstangen nemen.Maar dan wordt het waarschijnlijk een ander kosten plaatje dan dat je nu voor ogen hebt.Zou er zéker ook een charge cooler in monteren bij dergelijk vermogen.bij 280/300 pk zit je aan een andere turbo nl :garrett gt 28 rs.
Weet niet of je nu ook al met een catshtank met grotere benzinepomp rijd, maar die heb je dan ook zeker nodig,met waarschijnlijk ook grotere
injektoren.
Weet niet of je nu ook al met een catshtank met grotere benzinepomp rijd, maar die heb je dan ook zeker nodig,met waarschijnlijk ook grotere
injektoren.