Speedster Turbo, Europa-blauw, april 2006, 4.100km, 29.950€

Je auto te koop aanbieden.
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

Speedster Turbo, Europa-blauw, april 2006, 4.100km, 29.950€

Bericht door Pipo »

Vergeef me als ik niet echt veel zin heb om erover uit te weiden; ik heb het er zo al moeilijk genoeg mee :cry: Dus hieronder gewoon de naakte gegevens:

Opel Speedster Turbo. Europa blauw metallic. Max. snelheid: 243 km/u-h, 0-100km/u-h: 4,9s, Fiscale Pk: 11 Pk. Vermogen 200 Pk.
Eerste inschrijving 21 april 2006. Slechts 4.100km gereden!
Vaste prijs 29.950 Euro.

Eerste eigenaar (particulier). Nieuw gekocht met 0 km april 2006. Mooi weer wagen.
Altijd in verwarmde garage onder hoes gestald. Volledig nieuwstaat (zelfs onderaan 8) ). Heeft juist eerste groot nazicht gehad. Tot in perfectie onderhouden!
Aanwezige opties: Zwart lederen interieur. Blauwe softtop. Radio/cd. Mistlampen. Centrale vergrendeling met afstandsbediening. Passagier-voetsteun. Zijtasjes, aluminium Turbo drempelplaten.
Wordt in originele staat verkocht zonder tuning met uitzondering van een MILLTEK VXR sportdemper.
Absoluut ongevalvrij. Nooit op circuit gereden. Kan op smeerput geinspecteerd worden.

Wagen staat bij Antwerpen, België. Unieke occasie!

In optie leverbaar met:
- Zilver gelakte turbo hardtop (met binnenbekleding): 900 €
- 2 achtervelgen met 205-banden, nieuwstaat; voor montage op de vooras: 500 € (incl. 4 spoorverbreders van 5mm en 4 sets wielbouten)

GEÏNTERESSEERDEN KUNNEN MIJ VIA DIT FORUM KONTAKTEREN(Nederlands, Français, English, Deutsch)

Meer foto's volgen als het weer wat droger wordt :wink:

Opel Speedster Turbo. Bleu Europe métallique. Vitesse max. : 243 km/h, 0-100km/h: 4,9s. Ch. fiscale: 11 Ch. Puissance 200 Ch.
Premier sousscription: 21 avril 2006. A rouler seulement 4.100km!
Prix fixe 29.950 Euro.

Premier propriétaire. Acheté neuf avec compteur blanco avril 2006. Voiture pour le beau temps. Toujours garer dans une garage chauffée sous une housse. En état neuf intérieur et extérieur (même en dessous 8) ). Seulement rouler 4.100km! A justement eu son premier grand entretien.
Parfaitement entretenue.

Options avec: Intérieur en cuir noir, softtop bleu, radio/cd, feux brouillard, serrures centrales avec télécommande, support pieds, pochettes, plaques de seuil 'Turbo' en aluminium.
Vendu en état originale sans tuning sauf le silencieux de sport MILLTEK VXR.
Jamais eu un accident. Jamais rouler sur circuit. La voiture peut être inspectée sur un puit de graissage.
Occasion unique! Prix fixe!

Options à obtenir avec (à vendre séparément si le nouveau propriétaire les prends pas):
- Hardtop Turbo (tapissé à l'intérieur), couleur argent: 900 €
- 2 jantes arrières (7,5"), avec pneus largeur 205, état neuf; pour montage sur l'essieu

avant: 500 € (incl. avec 4 élargisseurs de 5mm et 4 sets de boulons )

EN CAS D'INTERESSE, VOUS POUVEZ ME CONTACTER VIA CE FORUM(Nederlands, Français, English, Deutsch)

D'autres photo's suivent quand le temps devient un peu plus sec :wink:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Pipo op 24 apr 2008 18:50, 2 keer totaal gewijzigd.
A thing of beauty is a joy forever!
Racerke
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Racerke »

oei een speedster minder in Antwerpen :cry:
klinkt verleidelijk zo'n turbo ipv m'n 2.2, maar juist'n appartementje gekocht, dus zal ni voor nu zijn vrees'k :?

veel succes met verkoop :wink:
SPEEDSTER TE KOOP --> Check Out My Site: http://www.opelspeedster.be
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door linne150 »

Denk dat je gewoon door kan blijven poetsen.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Edjes
Mega lid

Bericht door Edjes »

Mooie auto. Met liefde "bewaard".
Jammer hoor Pipo.
Wil je er echt niets over vertellen?

Prijs is voor NL begrippen stevig denk ik (hoewel liefkozen en onderkant poetsen natuurlijk wel extra prijs met zich meebrengt), er komt nog 7700 euro BPM bij.
Laatst gewijzigd door Edjes op 16 apr 2008 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Speedster T #5002
Pipo

te koop

Bericht door Pipo »

Gezien hij al meer dan 3 maanden in mijn garage onder hoes staat, valt er nog niet veel te poetsen. Af en toe het metaal in-oliën volstaat :oops:

@ Edjes: Ach, zoveel valt er niet te vertellen. Oorspronkelijk doel van mijn Speedster was er regelmatig samen met mijn echtgenote eens een mooi weekeinde op uit te trekken voor een toerrit, aangevuld met een sporadische uitstap met bevriende Speedsters. Haar rugproblemen maakten het echter moeilijker in en uit de auto te geraken.
Nu hebben we vorig weekeinde voor mijn echtgenote een nieuwe Opel Astra Twintop (cabrio) gaan afhalen 8) (gemakkelijk in te stijgen :wink: ), en tegelijkertijd heb ik deze week als gevolg van mijn nieuwe job een ruime luxueuse firmawagen gekregen die veel beter geschikt is voor de praktische of lange ritten.
Dat alles maakt dat mijn Speedster nog minder buiten gaat komen dan nu al het geval is.

Alhoewel ik nog altijd gek ben op mijn Speedster, vind ik het niet meer verantwoord om belasting, verzekering en onderhoud te betalen voor een auto die nog geen 2.000km op een jaar gaat rijden.
Ik hoop alleen dat de nieuwe eigenaar hem even goed gaat koesteren als ik deed :(

PS Gezien de nederlandse BPM-problematiek, is de advertentie dan ook meer bedoeld voor de Belgische, Franse of Duitse lezers.
Laatst gewijzigd door Pipo op 16 apr 2008 18:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Edjes
Mega lid

Bericht door Edjes »

Misschien moet je er eens lekker in gaan rijden, de straatjes goed hoeken en iedereen eruit trekken. Lekker door de regen, lekker vies worden. Misschien krijg je dan wel zoveel plezier dat je hem, net als ik, gewoon buiten voor de deur laat staan. Zoveel plezier dat je hem gewoon wilt houden :P
Speedster T #5002
SpeedsterWimpie
Actief lid
Contacteer:

Bericht door SpeedsterWimpie »

Misschien win ik 30 April wat.. :lol: zou hem er graag bij hebben 8)
www.WvM-Mobility.nl : NIU SuperiorStore NIU #1 elektrische scooters van de wereld
WvM-Design.com / WvMParts.nl / SpeedsterRent.nl
www.RickvM.nl : Fotografie
Pipo

te koop

Bericht door Pipo »

Oh? Ga je met de lotto meespelen dan? :lol:
Pipo

Turbo te koop

Bericht door Pipo »

Hallo jongens (en meisjes :) )
Even ter bijkomende informatie daar ik al meerdere mails heb gekregen:

De hardtop en de bredere voor(achter)velgen worden pas apart verkocht als de koper van mijn Turbo beslist ze niet mee te kopen. Ik wil met alle plezier de geïnteresseerden in dat geval zelf terug contacteren om ze alsnog de keuze te laten, maar tot dan blijven de HT en velgen+banden bij mij.
Indien geen directe afnemers, worden deze items in een aparte annonce op dit forum terug aangeboden. Of worden de originele voorwielen met 175-banden verkocht. Deze laatste hebben maar 500km gebold en hebben 7,8mm profieldiepte.

Om eventuele vragen voor te zijn:

1) De hardtop is zilver-metallic gelakt en van het Turbo-type, dus met geluidsisolatie en zwarte stof-afwerking binnenin. Alle interieur afwerklijsten zijn er bij.

2) Op het eerste en tweede zicht zijn beide velgen onbeschadigd, maar als je ze aandachtig onderzoekt zie je op één ervan helemaal aan de buitenrand een kleine lakbeschadiging. Er is een stukje lak weg van ca 2mmx5mm, en een paar mm-groefjes er naast. Hoe die beschadiging gekomen is me een raadsel, want ik ben altijd uiterst voorzichtig geweest. :?

3) Bandenmerk: BF GOODRIDGE
Type: G.FORCE PROFILER
Afmetingen, stijfheids- en snelheidscode: 205/45ZR17 88W
DOT-code: 4505. De banden zijn midden 2006 gemonteerd.

4) Staat banden: ik heb zojuist eens met een schuifpasser in het midden van de band gemeten. Groefdiepte is nog 7,2 à 7,3mm. Vergeleken met een nieuwdiepte van 7,8mm is dit dus nog ca 93% resterend profiel.

5) de 5mm spoorverbreders zijn van zilver geanodiseerd aluminium en hebben een TUV-codering.

Vriendelijke groeten,
Ivo
Speedfreak
Mega lid
Contacteer:

Re: Turbo te koop

Bericht door Speedfreak »

Pipo schreef:Even ter bijkomende informatie daar ik al meerdere mails heb gekregen:

De hardtop en de bredere voor(achter)velgen worden pas apart verkocht als de koper van mijn Turbo beslist ze niet mee te kopen

Stelletje AASGIEREN!!! :lol:
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Pipo

te koop

Bericht door Pipo »

Ik zou het eerder alerte kopers noemen :wink: . Die denken: "wie eerst komt eerst maalt". En gelijk hebben ze :lol:
Speedfreak
Mega lid
Contacteer:

Je bent veel te aardig Ivo.....

het lijk is nog niet koud of ze kijken al of ze de ringen en gouden vullingen mee kunnen nemen :wink:

(maarre.... wat moet die hardtop nou kosten?)
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Pipo

te koop

Bericht door Pipo »

Hey Speedfreak, ik neem aan dat je het als grap bedoeld hé. Want over de jaren heb ik de forumleden enkel als toffe kerels leren kennen hoor :thumbsup: Maar er is niets fout aan om te reageren als iets te koop aangeboden wordt. Dat is tenslotte het doel van een advertentie via dit forum :wink:

Even ter info. De eerste van het lijstje die me gecontacteerd heeft mbt de Hardtop is Metallic, en die zal ik dan ook al eerste terug contacteren indien de HT niet met de wagen verkocht word. Mocht ie intussen al een HT via andere weg gekocht hebben, dan mail ik de volgende van het lijstje. Ik hou me aan de erecode; diegene die eerst gemaild heeft krijgt de eerste keuze. De tweede de 2de keuze; enz... Idem voor de wielen (de eerste was hier Rene Turbo).
De prijzen van de items staan bovenaan dit topic in de originele advertentie vermeld.
Speedfreak
Mega lid
Contacteer:

Re: te koop

Pipo schreef:Hey Speedfreak, ik neem aan dat je het als grap bedoeld hé.
zie: :wink:
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Pipo

te koop

Bericht door Pipo »

Oef :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie