Speedster 2.2 16v VERKOCHT...VERKOCHT...VERKOCHT..
Speedster 2.2 16v VERKOCHT...VERKOCHT...VERKOCHT..
Opel Speedster 2.2 16v (Z22SE) inclusief hardtop
Bouwjaar 15-02-2002 orig. ned.
APK T/M 15-02-2010
Kilometerstand 60.000
Licht getuned voor betere prestaties:
lichter vliegwiel gemonteerd -5kg inclusief nieuwe koppeling (koppelingsplaat, drukgroep, druklager)
openluchtfilter
schakelwegverkorter
sportuitlaat
De 2 onderste motorsteunen zijn voorzien van powerflex (extra versteviging) hierdoor kantelt de motor minder.
De auto is verlaagd met eibach veren en uitgelijnd door Zonneveld banden.
Kleppendeksel is in kleur van de auto.
Alarm klasse 3 met certificaat ipv de standaard klasse 1 vanaf fabriek.
Het interieur is voorzien van blauw lederen details.
Willans 4-puntgordels (originele gordels onzichtbaar aanwezig) , zwart lederen stoelen, radio/cd, aluminium
schakelpatroon/middensteun/raamslingers/voetensteun.
Het exterieur is voorzien van Speedster Turbo onderdelen waaronder: Frontflaps, Side-Intakes, Koplampen en Achterlichten, Achterspoiler.
De spiegels worden gedragen door Lotus Elise voeten.
Achter zijn er zelf gemaakte diffusers en 2de verstelbarespoiler.
De originele velgen zijn matzwart uitgevoerd.
Zowel voor en achter is er een sleepoog.
De AP remklauwen zijn blauw met witte logo’s.
De auto is volledig dealeronderhouden en verkeerd in showroomstaat.
Alle modificaties zijn uitgevoerd.
Alle originele delen aanwezig: uitlaat/vliegwiel/luchtfilterhuis/veren/side intakes
PRIJS 19.950,- TEL 0622960206
Gaat weg ivm de zoek naar een sportieve auto met achterbank ondanks dat ik gek ben op de Speedster, maar erg onhandig voor 3 personen.[b][/b]
Bouwjaar 15-02-2002 orig. ned.
APK T/M 15-02-2010
Kilometerstand 60.000
Licht getuned voor betere prestaties:
lichter vliegwiel gemonteerd -5kg inclusief nieuwe koppeling (koppelingsplaat, drukgroep, druklager)
openluchtfilter
schakelwegverkorter
sportuitlaat
De 2 onderste motorsteunen zijn voorzien van powerflex (extra versteviging) hierdoor kantelt de motor minder.
De auto is verlaagd met eibach veren en uitgelijnd door Zonneveld banden.
Kleppendeksel is in kleur van de auto.
Alarm klasse 3 met certificaat ipv de standaard klasse 1 vanaf fabriek.
Het interieur is voorzien van blauw lederen details.
Willans 4-puntgordels (originele gordels onzichtbaar aanwezig) , zwart lederen stoelen, radio/cd, aluminium
schakelpatroon/middensteun/raamslingers/voetensteun.
Het exterieur is voorzien van Speedster Turbo onderdelen waaronder: Frontflaps, Side-Intakes, Koplampen en Achterlichten, Achterspoiler.
De spiegels worden gedragen door Lotus Elise voeten.
Achter zijn er zelf gemaakte diffusers en 2de verstelbarespoiler.
De originele velgen zijn matzwart uitgevoerd.
Zowel voor en achter is er een sleepoog.
De AP remklauwen zijn blauw met witte logo’s.
De auto is volledig dealeronderhouden en verkeerd in showroomstaat.
Alle modificaties zijn uitgevoerd.
Alle originele delen aanwezig: uitlaat/vliegwiel/luchtfilterhuis/veren/side intakes
PRIJS 19.950,- TEL 0622960206
Gaat weg ivm de zoek naar een sportieve auto met achterbank ondanks dat ik gek ben op de Speedster, maar erg onhandig voor 3 personen.[b][/b]
- Bijlagen
-
- Speedsterclub1.jpg (340.42 KiB) 4896 keer bekeken
-
- Speedsterclub2.jpg (327.96 KiB) 4897 keer bekeken
-
- Speedsterclub3.jpg (286.49 KiB) 4895 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Richard op 28 mar 2009 13:28, 7 keer totaal gewijzigd.
oude eigenaar van de 1145
Richard,
De afgelopen jaren volgde ik met plezier & interesse dat wat jij allemaal wijzigde aan 'mijn' oude & 1e Speedy; Compliment. Ze is er op vooruit gegaan.
Voor de volledigheid nog een enkel plaatje hoe de 1145 er uitzag voor de metamorfose.
& succes met je nieuwe uitdaging@!
De afgelopen jaren volgde ik met plezier & interesse dat wat jij allemaal wijzigde aan 'mijn' oude & 1e Speedy; Compliment. Ze is er op vooruit gegaan.

Voor de volledigheid nog een enkel plaatje hoe de 1145 er uitzag voor de metamorfose.
& succes met je nieuwe uitdaging@!
- Bijlagen
-
- 1145 febr. 2002
- 0202 speedster II.jpg (32.04 KiB) 4656 keer bekeken
-
- 1145 voor metamorfose
- 7 maart 02 speedster II.jpg (28.49 KiB) 4658 keer bekeken
originele staat
Ach een Speedy-liefhebber ben ik ook, Richard maar wellicht op een andere manier dan de hard core bezoeker van deze site.
Zowel de 1145 als mijn T, de 4501, hield/houd ik volledig origineel; zelfs de onderhoudsbeurten
. Daarnaast gebruik(te) ik 'mijn' Speedy's alle jaargetijden, meer dan een hobby dus, maar nimmer op de racetrack. Dat kan voor mij ook op een andere manier.
De reden dat ik 'r origineel houd is simpel: er zijn er te weinig van, zeker origineel & in goede/schadevrije staat.
Daarnaast: in de 'standaard' uitvoering geeft de T je al meer dan voldoende (rij)plezier & zijn er zeer weinig straatauto's die zich echt met 'r kunnen meten. (nb; het kan natuurlijk ook aan de resp. bestuurders liggen
) 'Dus waarom nog meer?' Denk ik dan.
Overigens, naast de hard top (die nu ook in carroseriekleur is) had ik nog meer extra's die jij, helaas
, niet over kon nemen. Zo zijn daar nog het bagagerek (zit nog steeds ingepakt), de tassenset, het reclameboekje van de dealer e.d.
Succes met je verkoop & benieuwd wat je nu koopt.
Zowel de 1145 als mijn T, de 4501, hield/houd ik volledig origineel; zelfs de onderhoudsbeurten

De reden dat ik 'r origineel houd is simpel: er zijn er te weinig van, zeker origineel & in goede/schadevrije staat.

Daarnaast: in de 'standaard' uitvoering geeft de T je al meer dan voldoende (rij)plezier & zijn er zeer weinig straatauto's die zich echt met 'r kunnen meten. (nb; het kan natuurlijk ook aan de resp. bestuurders liggen

Overigens, naast de hard top (die nu ook in carroseriekleur is) had ik nog meer extra's die jij, helaas

Succes met je verkoop & benieuwd wat je nu koopt.
Laatst gewijzigd door Dutch Boy op 02 jan 2009 16:36, 2 keer totaal gewijzigd.
nu je het zegt...
Ik herinner me dat Lathouwers, mijn dealer, meldde dat hij (na enkele maanden....) de 1145 verkocht aan iemand uit Helmond.
'Enkele maanden' omdat ik de 1145 nog inruilde tegen de oude/oorspronkelijke catalogusprijs!!
& kort daarna verlaagde Opel Nl. de nieuwprijs voor de 2.2 dus was men bij L. niet écht blij.
Toch is de relatie nog steeds prima.
(nb; zie ook de aanvulling die ik op de vorige maak over 'jouw' hard top)
'Enkele maanden' omdat ik de 1145 nog inruilde tegen de oude/oorspronkelijke catalogusprijs!!

Toch is de relatie nog steeds prima.

(nb; zie ook de aanvulling die ik op de vorige maak over 'jouw' hard top)