15 oktober 2009 => Circuit Park Zandvoort

Aanstaande evenementen.
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

15 oktober 2009 => Circuit Park Zandvoort

Bericht door allen »

Gezien de beste jongen wederom maar weer 9 tot 10 aanmeldingen heeft, een spammetje van mijn kant:
Peter Tunissen schreef:Zo, nu iedereen rustig is kunnen bijkomen van deel 7 is het dan tijd geworden om het volgende deel maar eens aan te kondigen: voor de achtste keer gaat DF naar het circuit van Zandvoort! :clap:
Op donderdag 15 oktober hebben we van 09:00 - 13:00 weer het lange Grand Prix circuit van Zandvoort afgehuurd.

Afbeelding

Het goede nieuws (voor de mensen die nieuw zijn): we hebben die ochtend het circuit exclusief afgehuurd met df, dus niet druk, geen al te grote idioten op de baan ( ;) ) en maximale fun voor iedereen.
De prijs is gelijk aan die van de vorige editie.
Vier uur rijtijd kost dit jaar €190 per auto (een auto delen met twee rijders is als altijd weer mogelijk).
Wil je meedoen, meld dat dan in dit topic svp.

Net als de vorige keer is het mogelijk om twee uur rijden te combineren met twee uur vlaggen, dit kost dan €95.
Om het eerlijk te houden zal twee uur rijden zonder twee uur vlaggen niet meer mogelijk zijn (dit was stiekem ook veel te veel uitzoekwerk allemaal).
Hiervoor zijn overigens maximaal 16 plaatsen beschikbaar volgens het principe wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Niet rijdende marshalls zijn ook altijd welkom (zonder marshalls geen circuitdag), dus als je nou niet zelf in de gelegenheid bent om te komen rijden, maar toch graag zo dicht mogelijk bij de actie wil zijn, dan is dat een ideale kans. :)
Fotografen en filmcrew zijn uiteraard ook meer dan welkom.

Het inschrijven gaat weer hetzelfde als de vorige keer, namelijk je betaling is meteen ook je inschrijving.
Wil je erbij zijn? Maak dan €95 voor 2 uur rijden en 2 uur vlaggen of €190 voor 4 uur rijden over op rekeningnummer 156.950.839 t.n.v. Peter Tunissen in Weert onder vermelding van CPZ-VIII + je naam of nickname op het forum.
Voor onze buitenlandse vrienden IBAN: NL36 RABO 0156 9508 39, BIC: RABONL2U.

Hieronder zal dan ook weer een mooi overzicht van alle deelnemers komen te staan.
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

Wel erg leuk!
Maar ik wil alleen pas weer rijden wanneer er nieuw dempermateriaal in mijn uitlaat zit. (bang voor claims voor geprongen trommelvliezen van mederijders) :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Die claim krijg je van mij ook nog zo. Brief is al getikt. Even ondertekenen en dan ga ik de deur uit. :evil:
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Ik zal hem mee ondertekenen.
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Het is natuurlijk wel een geslaagd verjaardagscadeau een dag voor m`n verjaardag :lol: Ik kan die dag alleen echt niet missen op school :( Motoruitje ook al niet aan deel kunnen nemen...
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Als je in de middag vrij bent, doet GP Elite de 4 uur er direct achter. Kost dan alleen ietsje meer. 359 euri. :shock:
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

allen schreef:Als je in de middag vrij bent, doet GP Elite de 4 uur er direct achter. Kost dan alleen ietsje meer. 359 euri. :shock:
Dan kan ik wel even gaan kijken :D Bedrag vind ik wat veel voor 4 uur plezier :wink:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
Hans GP
Lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 08 mar 2009 19:58

Bericht door Hans GP »

Ik ga ook! Zie je daar Allen :D
skelters roeleren!!!
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Hou wel even een slag om de arm he. Zaterdag nog wat sleutelen. Maar Petertje moet weten dat ik m'n best doe het te halen. :lol:
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Hier ook nog een keertje spammen voor Peter:

Last minute aanmeldingen zijn welkom. Betalen kan ter plekke contant. 4 Uurtjes lang slap ouwehoeren, zelf rijden en rondjes bietsen bij anderen. 8)
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

Ik zal er bij zijn, en neem voor alle mensen die zeuren over geluid oordoppen mee! :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Verslag en foto`s :D :!:


Vanmorgen vond ik het te koud om even langs te wippen om 9:00 uur. Afgezien de lage temperatuur van het asfalt leek het mij verder wel een prima ochtendje?
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
Ruben
Actief lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 25 aug 2009 5:51

Bericht door Ruben »

Rondetijden Dominique?
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Ruben schreef:Rondetijden Dominique?
2 minuut 8 moet toch wel gehaald zijn :D
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik heb een 2:08 gereden. Dominique was op het rechte stuk een klap sneller dan ik, dus die moet er welhaast onder zitten. Maik ben ik niet tegengekomen op de baan, maar die rijdt als een dweil. Algemeen bekend gegeven.
Ook dat hij scheel is, want die lummel rijdt gewoon als een schele kip weg na afloop. :roll:

Ik heb 2 vrij lange stints gereden en ben 3 kilometer voor vdk gestrand. Koelvloeistof weg, motor oververhit. Afgesleept met de gele combo. :bag:
Caterham => Britse degelijkheid...
Plaats reactie