500e bericht
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Re: 500e bericht
Van Harte Hendrik-JanHendrik-Jan schreef:Weer een mijlpaal; mijn 500e bericht

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Hendrik-Jan schreef:Ik denk aan het sleutelen want als hij aan het werk is zit hij op het Forum.jans schreef:Is die Marcel nu alweer aan het werk![]()
Of zit ie in de garage te sleutelen![]()
(ik ook trouwens)
Denk ik ook , hij heeft al ongemerkt de speedster laten uitlijnen

Daar hadden we toch afspraken over gemaakt, of niet H J .
Na het uitlijnen komen meestal de wielen, maar dat valt natuurlijk wel op .
We moeten hem gewoon scherp in de gaten houden. vertrouw het maar niks.
Over sleutelen gesproken: hij mag binnenkort naar een schadeherstelbedrijf. Stond bij het stoplicht te wachten en de auto voor mij rolde langzaam naar achteren. Ik als een gek toeteren, maar dat haalde weinig uit. Kon zelf ook niet naar achter, aangezien er een auto dicht op me stond
Onvoorstelbaar dat met zo'n slakkegangetje toch al zoveel schade kan ontstaan: de voorbumper is gescheurd en moet waarschijnlijk worden vervangen... Waarschijnlijk het nadeel van gewichtsbesparing.

Onvoorstelbaar dat met zo'n slakkegangetje toch al zoveel schade kan ontstaan: de voorbumper is gescheurd en moet waarschijnlijk worden vervangen... Waarschijnlijk het nadeel van gewichtsbesparing.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
jans schreef:Hendrik-Jan schreef:Ik denk aan het sleutelen want als hij aan het werk is zit hij op het Forum.jans schreef:Is die Marcel nu alweer aan het werk![]()
Of zit ie in de garage te sleutelen![]()
(ik ook trouwens)
Denk ik ook , hij heeft al ongemerkt de speedster laten uitlijnen![]()
Daar hadden we toch afspraken over gemaakt, of niet H J .
Na het uitlijnen komen meestal de wielen, maar dat valt natuurlijk wel op .
We moeten hem gewoon scherp in de gaten houden. vertrouw het maar niks.
Ik heb voor maandag een afspraak met hem staan. Ik zal ook mijn uitlijnapparatuur meenemen om het te controleren.

Ik heb ook al voor een weekje een andere auto (Mini Cooper ipv de Audi) zodat ik onopvallen kan posten.

Zijn gedrag is zorgwekkend.

Lotus Elise S2
Hi RotaxRotax schreef:Over sleutelen gesproken: hij mag binnenkort naar een schadeherstelbedrijf. Stond bij het stoplicht te wachten en de auto voor mij rolde langzaam naar achteren. Ik als een gek toeteren, maar dat haalde weinig uit. Kon zelf ook niet naar achter, aangezien er een auto dicht op me stond![]()
heb je die halve uit de auto getrokken

maar neem als ik met de speedster ga , altijd meer afstand. ze zien je nl niet.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon