karten
karten
ik wil begin 2006 gaan Karten met de club, misschien kunnen we de beste tegen andere clubs laten rijden. mijn vraag is of jullie het iets vinden?
Ik moet het nog gaan opzetten, eerst voor de club, en dan verder.
We kunnen in ieder gaval de strijd met de club uit Belgie al aan gaan.
Laat u horen!!!!!!!!!!!!!!
Martin van Dijk.
Ik moet het nog gaan opzetten, eerst voor de club, en dan verder.
We kunnen in ieder gaval de strijd met de club uit Belgie al aan gaan.
Laat u horen!!!!!!!!!!!!!!
Martin van Dijk.
Hmm, het probleem is wel dat veel van de kartbanen ONTZETTEND brak zijn. Gister ben ik nog met Arno bij een geweest in Mijdrecht. Dat is dus de op een na slechtste baan waar ik heb gereden in Nederland. Karts die de hele tijd terugvallen in de koppeling, een ontzettend stuiterende baan die vrijwel alleen bestaat uit hairpins, personeel wat niet vlagt. Echt heel irritant. De enige die NOG erger is, is die in Dordrect. Dat is gewoon meer een rollercoaster, heeft gewoon niets te maken meer met karten.
Twee goede banen in Nederland zijn die in Maarsen en Zaandam. Tot voor kort was Zwanenburg ook HEEL erg goed, maar daar hebben ze de karts veranderd. Die zijn nu een stuk langzamer geworden met als gevolg dat de uitdaging daar beetje weg is. In plaats van je kart onder controle te houden moet je nu alleen nog maar op de ideale lijn zien te rijden. Remmen is eigenlijk niet meer nodig, gewoon vol gas houden..
Tja, en dan zouden we eigenlijk natuurlijk nog een keerjte naar Uitgeest moeten. Is wel beetje duur (dacht 30 euro voor een heat) maar dan ff met de twee cylinder pro karts rijden

Mark
Twee goede banen in Nederland zijn die in Maarsen en Zaandam. Tot voor kort was Zwanenburg ook HEEL erg goed, maar daar hebben ze de karts veranderd. Die zijn nu een stuk langzamer geworden met als gevolg dat de uitdaging daar beetje weg is. In plaats van je kart onder controle te houden moet je nu alleen nog maar op de ideale lijn zien te rijden. Remmen is eigenlijk niet meer nodig, gewoon vol gas houden..
Tja, en dan zouden we eigenlijk natuurlijk nog een keerjte naar Uitgeest moeten. Is wel beetje duur (dacht 30 euro voor een heat) maar dan ff met de twee cylinder pro karts rijden

Mark
C30-94@0.55bar