Als er 9 van slechts 29 gecontroleerde auto's zijn uitgelicht, lijkt me dit een gerichte actie.
Vrijdagavond meeting van Tuningclub drachten ofzo, die een beetje te gek werdt.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Moet je hier eens in Middelburg komen, is meer een razzia af en toe. Zijn ook dure bonnen trouwens omdat het een milieudelict is. Was zelf 270,- kwijt. Sindsdien uitlaat met klep erop en nergens meer last van of zorgen voor overlast. Moet eerlijk zeggen dat het wel terrecht is hoor, heb sinds kort zo'n herriebak hier in de straat wonen en je irriteerd je kapot als dat iedere paar uur voorbij komt.
Dat E-keur gebeuren werkt hier niet zo. Je kenteken geeft aan hoeveel dB je auto mag produceren bij een x-tal toeren. Als je daar boven zit (kan) wordt je kenteken in beslag genomen en mag je hem opnieuw aanbieden conform de kenteken-eisen. Daarnaast krijg je een leuke prent mee als aandenken.
Met oudere auto's (<1995) hebben we wel eens mazzel gehad omdat deze geimporteerd waren uit Duitsland en er geen dB niveau was aangegeven op het kenteken. Dat was dan wel weer humor als je een fuik in rijd en die agenten denken dat ze je hebben.
Zie ook dit artikel over een TVR rijder die dit probleem had. Bleek nog niet eenvoudig op te lossen: http://tvr.m-en-m.com/viewtopic.php?f=6&t=83
Ik houd mijn koppeling ingedrukt als ik de politie tegenkom, en hoop maar niet te worden aangehouden...
Onze speedsters zijn uiterst stil afgeleverd af fabriek.
Dat we er daarna een 3" open pijp opleggen voor een betere flow wil nog niet zeggen dat het legaal is.
Het TVR verhaal is wat zuurder door een administratieve fout uit de jaren 90.
Ik zet mijn gaspedaal ook altijd zo goed als vlak als ik politie zie. (als ik ze al niet compleet kan ontwijken)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.