Wegkomen is veel belangrijker dan vermogen bij een 1/4 mijl. Goede banden en een verlaten landweg zoeken om het launchen te oefenen
Met een ca. 300 pk Speedster kan je al in de 11 sec. rijden. Toch al een paar timeslips gezien iig.
Alle onderdelen zijn binnen! Nog even Frank bedanken voor de uitstekende service en zich heeft moeten plooien in verschillende bochten voor me!!
Er zijn vele problemen geweest maar je krijgt er ook wel MEER voor terug.
Hey Fre
Blok staat op 3000 tr/min afgesteld en moet 1500 tot 2000 km ingereden worden. ZEKER de turbo niet laten werken. Voor het vermogen is er een LSD geplaats in de bak,Team dynamics of de Rh velgen komen erop met een 245 achterslof,remmen wordt zeker nog aangepast door Hitman en de ophanging blijft ook (Lotus sport suspension van de exige steekt eronder).
Grtz
Mooi setje in had alleen nooit dat uitlaatspruitstukje erop laten monteren de flow is zo slecht van deze uitlaat spruitstukken dat merk ik nu ook op hoge toeren een flinke dip krijgt. Ik zou op zijn iets laten lassen of dblias spruitstuk pakken maar dat zal waarschijnlijk niet meer passen.
Ik ben al blij dat ik deze turbo heb kunnen vastkrijgen . De eigenlijke turbo die ik kreeg had 'maar' een capaciteit om een 380 pk met nokken te produceren.Deze is een stage hoger die ik heb verkregen. De turbo nu kan een 420 pk produceren (waarschijnlijk nog een scheet meer met de nokken). Voor mij is de 400pk (mentale) grens genoeg.
Dus maw, maakt niet uit dat de manifold niet zo perfect is
grtz
En heel veel van de gelaste spruitstukken gaan scheuren, door welke oorzaak dan ook. Ik had zelf ook een gegoten genomen. Ziet er ook lekker OEM uit. Goede keus Tibby!! En voor zover een prachtig resultaat!!