2.4 inlaatspruitstuk
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
2.4 inlaatspruitstuk
Niet van mij:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... z22se.html
Maar wel netjes geprijsd, sinds GM die dingen nieuw op iets van 400$ heeft gezet vorig jaar.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... z22se.html
Maar wel netjes geprijsd, sinds GM die dingen nieuw op iets van 400$ heeft gezet vorig jaar.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Smiley
Re: 2.4 inlaatspruitstuk
Graag gedaan.
Alles bij elkaar nu voor een turbo conversie?
Lijkt me wel een leuk project om te volgen namelijk.
Alles bij elkaar nu voor een turbo conversie?
Lijkt me wel een leuk project om te volgen namelijk.
- Daan
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
We zijn bezig met verzamelen. Net belastingaangifte 2013 gedaan voor mn bedrijf en dat bleek financieel gunstig voor de speedster
Maar ik ga niet over 1 nacht ijs. Ben er nog steeds niet helemaal uit wat ik wil doen. 230 whp de easy way of gelijk maar een blok bouwen voor wat grover geweld.
Rondje meerijden bij een meeting zal veel antwoorden kunnen geven gok ik.

Maar ik ga niet over 1 nacht ijs. Ben er nog steeds niet helemaal uit wat ik wil doen. 230 whp de easy way of gelijk maar een blok bouwen voor wat grover geweld.
Rondje meerijden bij een meeting zal veel antwoorden kunnen geven gok ik.
Opel Speedster 2.2 Turbo
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Hey, spruitstuk ligt hier in Alkmaar zie ik... (en al gereserveerd ook)
Even meerijden op meetings kan heel gevaarlijk zijn voor je centjes. En een rondje op een circuiitdag misschien nog wel meer...
Even meerijden op meetings kan heel gevaarlijk zijn voor je centjes. En een rondje op een circuiitdag misschien nog wel meer...

- Daan
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ja, behalve power staat de naam Nitron SS ook nog ergens op een lijstje te schreeuwen haha.
.. en aan mn vriendin maar beloven dat ik na de Nissan's nu echt niets meer zou aanpassen aan een auto
.. en aan mn vriendin maar beloven dat ik na de Nissan's nu echt niets meer zou aanpassen aan een auto

Opel Speedster 2.2 Turbo
Iemand (nou ja, 'iemand' is nogal zacht uitgedrukt
) stuurde me dit:
Ik kreeg gisteren nog een mailtje van een ObdTuner gebruiker met een 2.2 met Garrett turbo, deze had 527Nm en 399pk gemeten op een hub dyno
Laat je niet kennen he Daan!!
grtz

Ik kreeg gisteren nog een mailtje van een ObdTuner gebruiker met een 2.2 met Garrett turbo, deze had 527Nm en 399pk gemeten op een hub dyno

Laat je niet kennen he Daan!!
grtz
captain slow
- Smiley
Ik ben nog altijd een zeer grote fan van turbo ombouwen. Moet nou juist lukken dat jij er mee bezig bent

captain slow