race-ervaring is geen garantie dat je een auto onbeschadigd terugbrengt hoor , ha, tjonge jonge wat een kostbare ellende zeg die autosport. Maar ja, wat moet je dan voor je hobby, vissen , dammen , het sexuele leven van de zee-egel bestuderen ? Dan maar een beetje schade op het circuit af en toe.
kwam er bij wisselen van de wielen gisteravond achter dat er nog geen 1 mm voering meer op de remblokken achter zit. vreemd dat dat bij de inspectie niet naar voren kwam. Anyway gisteren set voor en achter Carbone Lorraine CL6 besteld dan is dat ook weer opgelost.
harrys schreef:kwam er bij wisselen van de wielen gisteravond achter dat er nog geen 1 mm voering meer op de remblokken achter zit. vreemd dat dat bij de inspectie niet naar voren kwam.
Ik hoop voor je dat er niet nog meer cruciale zaken zijn gemist, zou er toch even melding van maken als ik jou was.
Vaak slijten de achterremblokken een beetje scheef weg, vooral aan de binnenzijde. Dus daar heb je waarschijnlijk het eerste 'staal op staal' contact.
Succes!
P.s. Werk(te) je voor Maaskant?
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
remblokken ziiten erop, dus klaar nu om te karren.
Maarrr ik denk dat ik een speedster beginnersfout.... heb gemaakt, iemand tips ?: ik trek de handel van kap (voorkant) stuk vrees ik...
Meestal schiet ie alleen los. Mij ook de eerste keer gebeurd. Het is niet zo'n standaard autootje. Pak er even een spiegeltje bij en dan zie je zo hoe het zit en hoe je het erin klikt.