
Ik had er gelukkig maar één nodig, en hij ging er niet heel makkelijk op, en zit niet 100% naar mijn zin, maar ik denk dat het zo wel gaat werken. Ik zet er ook aan beide zijden nog een slangenklemmetje op voor de zekerheid.
Ik heb maar weer een diepte investering gedaan en een traploos instelbare verfstripper gekocht.
Eerst heb ik de instelling gezocht waarbij het kunststof net niet smelt (geprobeerd op het mislukte slangetje).
Daarna het uiteinde goed verwarmd en met een punttang erin telkens wat wijder gemaakt. Uiteindelijk ging hij er ver genoeg overheen. De aansluiting op de pomp is wat dunner en vriendelijker van vorm, dus dat ging wat makkelijker...
Morgen de pomp weer in de tank bouwen en verder met afbouwen.
Eergisteren heb ik de tank teruggeplaatst, dat ging nu vrij makkelijk met de groter gemaakte opening naar de motorruimte, blij dat ik dat gedaan heb. Het aansluiten van de vulslang op de buis van de vulopening is dan weer even klungelen, maar wel te doen... als je een brug hebt...
Gisteren de aandrijfas teruggeplaatst.
Hierna alleennog de nieuwe schakelkabels monteren en de bodemplaat weer terugschroeven en dan hopelijk vrijdag een nieuwe apk
