Helaas werd ons dit nadien even duidelijk gemaakt, en dit gaat ook inderdaad niet meer gebeuren.
Maar toch wel heel erg jammer, ook voor de betrokkene.

O, jawel hoor ... http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 922#p89922Neetmans schreef:Los van alles heb ik ook gehoord dat de oorzaak van dit alles eens 'stevig doorrijden' was tussen een Lotus en een Speedster.
Is de Lotus rijder ook voor eeuwig verbannen? Staat dit bericht ook op het Lotus forum als waarschuwing vraag ik mij dan af...?
Over details én onze beslissing communiceren we niet (meer), dit maak alles gewoon erger of dat wordt na 2x heen en weer gereageren buiten zijn context getrokken.Neetmans schreef:"Waar er 2 'vechten', hebben er 2 'schuld'" zo gaat een oud Nederlandsch gezegde...
Neenee, Wheelrepair had mijn velg op tijd klaar, alhoewel het maar op het nippertje was. En ik had de inschrijving niet opnieuw gedaan, omdat de weersberichten hoe langer hoe somberder werden en ik in geval van nood toch ook ter plaatse zelf nog kon inschrijvensooike schreef:Waar zat je pipo?
Op het duitse forum verkoopt iemand komplete atmo-achterlichten rechts en links. In geval van nood kan dit je wellicht helpen.Neetmans schreef:Mijn 1e keus is toch een complete unit van een turbo eigenlijk.
Ik denk dat jij serieus eens moet overwegen om trackdagen te gaan doen, ipv dit soort toerritjes.frederic schreef:dan moet ik niet tot aan 230 op een twee richting baan blijven hangen naast een oranje lotus eleven 2, die zijn gas nog juist op tijd loste voor ik op een tegen ligger zat.
Nou.... ik denk daar toch anders over! Juist op een circuit zul je heel consequent de regels moeten hanteren. Respect voor de organisatie en je mede bestuurders tonen. Kan of wil je dat niet opbrengen, heb je daar niets te zoeken.Smiley schreef:Ik denk dat jij serieus eens moet overwegen om trackdagen te gaan doen, ipv dit soort toerritjes.frederic schreef:dan moet ik niet tot aan 230 op een twee richting baan blijven hangen naast een oranje lotus eleven 2, die zijn gas nog juist op tijd loste voor ik op een tegen ligger zat.
Het verschil in perceptie is gewoon te groot.
Schrijf je lekker in voor Zandvoort (minder kans op geluidsgedonder dan zolder):
http://www.lotus-on-track.com/lotshop/i ... atlmrg8bk0
Kun je 2-elevens en exiges inhalen zoveel je wilt