Heb afgelopen zaterdag proefgereden in een silver grijze Speedster ( echt geweldig ) met 28000KM op de klok, deze auto had met deze lage KM stand toch al een slijtage plek ( gat in de zijkant van de bestuurders stoel ( in het stof gedeelte ) ben even later nog naar een Duitse Speedster wezen kijken met 19000Km op de klok en deze had prcies hetzelfde.
Nu is mijn vraag, is dit bij alle Speedsters zo en is het makkelijk te repareren.
Ga aankomende donderdag weer naar de Duitse Opel dealer om te onderhandelen over de Speedster vraagprijs in de showroom 19900 Euro op internet 17900 Euro nu wil ik proberen zonder inruil hem voor 16 a 17 duizend euro te krijgen 5 duizend bpm en keuring dan heb im hem voor +/- 21000 Euro op NL kenteken.
(P.S. wat kost een Bestuurders dorpel, de zwarte kap met de driehoeken er op )
Bekleding na 19000 Km al kapot
-
- Nieuw lid
Ja, dun stofje.
Heb bijna 18.000 op te teller staan en ook bij mij zal het niet lang meer duren of er zit een gat in het "lapje".
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Gelukkig is het alleen het stofgedeelte, dat kan je altijd wel makkelijk laten repareren. Ik zelf heb nog nergens last van, maar er staat pas 7900km op.
En Raymond, wat zijn de gegevens van die Duitse speedster?
Vooral bouwjaar en km stand? Er staan in NL toch ook wel wat speedsters te koop voor vergelijkbare bedragen, dan zou ik liever een NLse kopen...
Koop in ieder geval niet een speedster bij Auto Palace in Doetinchem! Die speedsters worden tussendoor verhuurd....
En ze staan al een tijdje te koop...
gr.
Maikel
En Raymond, wat zijn de gegevens van die Duitse speedster?
Vooral bouwjaar en km stand? Er staan in NL toch ook wel wat speedsters te koop voor vergelijkbare bedragen, dan zou ik liever een NLse kopen...
Koop in ieder geval niet een speedster bij Auto Palace in Doetinchem! Die speedsters worden tussendoor verhuurd....

gr.
Maikel

-
- Nieuw lid
-
- Nieuw lid