Dinsdag op zolder heb ik zoals meerdere hier op forum gelezen, naa een paar ronden geen remmen meer bij het ontluchten zagen we de remvloeistof koken. Zaterdag nieuwe rem olie opgedaan een toer mee gaan rijden. Nog eens ontlucht maar de rempedaal begint pas halverwege te remmen terwijl,die vroeger onmiddellijk was.
We denken voor de moment dat de hoofrempomp nie goed meer werkt. Hij rem nog wel redelijk goed maar je moet hem heel diep intrappen
Iemand andere suggesties
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Rem pomp?
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Re: Rem pomp?
Nog een keer spoelen, en nu met de remklauwen ondersteboven.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Klinkt als lucht in het systeem eigenlijk..
Ik weet niet hoe je de vloeistof ververst hebt?
De voorste klauwen blijft vaak lucht in zitten.
Klauw loshalen, paar keer kantelen en ondersteboven houden om de lucht eruit te krijgen hielp bij mij. Komt door de kamers van de voorste remklauwen, de lucht kan niet weg in gemonteerde positie.
Succes!
Ik weet niet hoe je de vloeistof ververst hebt?
De voorste klauwen blijft vaak lucht in zitten.
Klauw loshalen, paar keer kantelen en ondersteboven houden om de lucht eruit te krijgen hielp bij mij. Komt door de kamers van de voorste remklauwen, de lucht kan niet weg in gemonteerde positie.
Succes!
- gertje
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Normaal kan het niet dat er nog lucht opzit hij is met onderdruk gespoeld
30/08/14 meet and greet.
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Zoals hier al paar keer gezegd; voorklauwen demonteren en een 1e keer ondersteboven ontluchten, daarna 2e deel normaal ontluchten...