Probeer te komen, maar het is erg druk op het werk.Smiley schreef:Dinsdag 08 juli Zandvoort Driving-Fun (alleen straatauto's 15:00-17:00)
4. Co?
Dit weekend weet ik of het lukt.
Probeer te komen, maar het is erg druk op het werk.Smiley schreef:Dinsdag 08 juli Zandvoort Driving-Fun (alleen straatauto's 15:00-17:00)
4. Co?
Vanmiddag heb ik kennis gemaakt met Harrys. Links en rechts helpend handje toegestoken i.v.m. afstelling wegligging (lees: geprobeerd zo min mogelijk in de weg te lopenharrys schreef:ik doe trackday op zandvoort op 1 juli , middag.
a. Niet aanstaande donderdag, maar volgende week.Maik schreef:Voor de mensen die nog een rustig circuitdagje zoeken voor binnenkort, de DF streetlegal sessie a.s. donderdag heeft nog weinig inschrijvingen, misschien komt het maar op 10 man uitUitgelezen kans voor de mensen die eens rustig aan circuitrijden willen wennen...
Smiley schreef:a. Niet aanstaande donderdag, maar volgende week.Maik schreef:Voor de mensen die nog een rustig circuitdagje zoeken voor binnenkort, de DF streetlegal sessie a.s. donderdag heeft nog weinig inschrijvingen, misschien komt het maar op 10 man uitUitgelezen kans voor de mensen die eens rustig aan circuitrijden willen wennen...
b. Niet donderdag maar dinsdag.
Voor het gemak:
http://www.dftrackdays.com/circuit/trac ... _08072014/
Het is altijd interessant om met ervaren mensen mee te rijden en Harry is er zo eenMaik schreef:Heb je ook nog wat van hem opgestoken Joop? Bij jou mag nog wel wat snelheid erbij hoor![]()
Gezellig JoopS. Gonzales schreef:Ik ga iig wel proberen om langs te komen, voor de mentale steun zeg maar.