Babbelziek

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
joost
Lid

Bericht door joost »

Ben er ook trotos op ;-)

Wat me wel op valt is dat er heel veel lullebatjes hier op het forum zitten jemig zeg wat een geneuzel hier!
Ik kijk af en toe omdat ik wel gek ben op tips en tuning van de speedster maar wat hier allemaal op staat jemig.... wat een ge***

Zijn er mensen met me eens? of ben ik gewoon te serieus?
Ik hoop dat ik geen ruzie heb gemaak met deze uitspraak, want ik ben en blijf een speedster gek! Met mijn 2 de speedster nog steeds happy!

groet joost
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

joost schreef:Ben er ook trotos op ;-)

Wat me wel op valt is dat er heel veel lullebatjes hier op het forum zitten jemig zeg wat een geneuzel hier!
Ik kijk af en toe omdat ik wel gek ben op tips en tuning van de speedster maar wat hier allemaal op staat jemig.... wat een ge***

Zijn er mensen met me eens? of ben ik gewoon te serieus?
Ik hoop dat ik geen ruzie heb gemaak met deze uitspraak, want ik ben en blijf een speedster gek! Met mijn 2 de speedster nog steeds happy!

groet joost
Wanneer je wat meer op het forum zit en af en toe een meeting bezoekt ga je de mensen wat beter leren kennen. Je gaat dan vanzelf wat meer met elkaar 'neuzelen'. Als je gewoon af en toe nuttigge tips van het forum wilt halen is dat natuurlijk net zo goed.
Ik ben het met je eens dat Jans, Marcel en Maik een beetje vreemde figuren blijven! :jump:
Lotus Elise S2
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door Pipo »

Joost, ik moet je wel gelijk geven. Soms komt het ge*** ook wat mijn strot uit en zap ik er snel over.
En diegenen die me goed kennen weten dat ik niet wars ben van wat leuk en zinloos geneuzel af en toe :)

Op ieder forum moet er plaats zijn voor een lach en gezwans.
Maar ik zou hierbij een petitie willen starten om zulke conversaties voor het "gebabbel"-forum te houden, en de technische forums hoofdzakelijk 'to the point' te houden. Het loopt soms echt de spuigaten uit.
Omdat het op het duitse forum op een bepaald moment dezelfde richting uit ging, hebben de moderators op grote aanvraag besloten er strenger op toe te zien. En ik moet zeggen, het bespaart je een hoop onnodig gezap.

Zo, laat me nu even mijn kogelvrije vest aantrekken en vuur er dan maar op los :)
A thing of beauty is a joy forever!
markv
Beheerder
Contacteer:

Bericht door markv »

Het is niet de eerst keer dat ik hier mensen over hoor. Ik denk dat de hoeveelheid verschillende forums ook voldoende toelaat om slap ge-OH kwijt te kunnen. En wanneer mensen plekjes missen, laat het ff weten.

Het voordeel van technische forums die weinig off-topic gaan is dat mensen snel dingen kunnen terugvinden en dat FAQ's (veel werk om bij te houden) niet nodig zijn. Maar het zoeken naar een relevante post kan nu soms al wat lastig zijn.

Overigens lijkt het met niet zinnig om moderators te gaan aanstellen. Lijkt me dat we dat gewoon allemaal zelf moeten kunnen regelen...

Zoals gewoonlijk, op- en aanmerkingen zijn altijd welkom, via PB of email mag natuurlijk ook.

Mark
C30-94@0.55bar
joost
Lid

Bericht door joost »

Gelukkig valt mijn opmerking goed!

en als de speedster rijders nu de techniek en gebabbel een beetje scheiden, wordt het een super forum!

groet joost
en bedankt voor het goede opvatten (gelukkig maar :lol: )
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

joost schreef:en als de speedster rijders nu de techniek en gebabbel een beetje scheiden, wordt het een super forum!
Dat was het al.
Lotus Elise S2
stevenflappy
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Helemaal mee eens, het is al top, maar als dat nou ook nog gebeurt.... :lol: 8)
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

De Nederlandse Opel Speedster Club probeert mensen in Nederland die in het bezit zijn van een Speedster of geïnteresseerd zijn in een Speedster bij elkaar te brengen.
Dat is het belangrijkste doel van dit forum. Ik stel me op standpunt dat zolang iedereen correct en algemene aanvaardbare fatsoen normen hanteert wij (mark en ik) niet hoeven in te grijpen. En zoals altijd met een grote groep mensen zijn er mensen bij die je minder aardig cq interessant vindt dan andere dat maakt niet uit zolang iedereen elkaar maar respecteert. Dit forum zijn we zelf en we wat er van maken doen we ook zelf.

Ja, je krijgt daardoor wellicht wel wat geneuzel maar wat is geneuzel. Als je een grens gaat trekken dan betekent dat al gauw dat je al het geneuzel moet gaan schrapen en ik denk dat we daar mee een hele hoop mensen mee teleurstellen. Als iedereen een beetje bij zichzelf te raden gaat en zijn berichten plaatst cq nieuwe onderwerpen plaatst in de daarvoor bestemde rubrieken zoals algemeen en ja de rubriek gebabbel dat beide soorten Speedster liefhebbers uit te voeten moeten kunnen.

Piet
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Helemaal mee eens Piet :thumbup:
Afbeelding
Pipo

Bericht door Pipo »

Maik schreef:Helemaal mee eens Piet :thumbup:
En een beetje slijmen is nooit verloren, denk die Maik :) :) :) :) :)
A thing of beauty is a joy forever!
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Inderdaad :lol: , maar met de inhoud van Piet z'n betoog kan ik mij (toevallig dan) ook helemaal vinden. Ik probeer zelf altijd toch wel te letten op mijn off-topic gel*l, alleen in topics die zich daarvoor lenen. Maar soms lukt dat niet helemaal door omstandigheden, so be it.

Piet, wanneer mag ik nou eens een rondje in je pocket-rocket? :)
Afbeelding
Plaats reactie