13 okt Assen misschien, in het kader van eens wat anders?Dominique schreef:wanneer kunnen we weer?
Anders hebben ze alleen nog 6 okt CPZ (samen met skylimits, dus moeilijk inschatten hoeveel er totaal komen) en 22 okt CPZ.
13 okt Assen misschien, in het kader van eens wat anders?Dominique schreef:wanneer kunnen we weer?
Was weer gezellig en leerzaam. We zijn er o.a. achter gekomen dat;Dominique schreef:Maik heeft voldoende grindbak ervaring om te weten waar zo'n beetje de grenzen van zijn auto liggen.![]()
Vanmiddag en vanavond waren weer top op Zandvoort. En waren aardig wat race porsches en bmws om mee te sparren, en een bloedsnelle lotus 7 waar wij geen partij voor bleken.
Ik had in de middag nog even de remblokken gewisseld, omdat ik tijdens de sessies eergisteren al merkte dat 1,5 a 2mm remvoering te snel verhit en daardoor niet consistent remgedrag vertoont.
Nieuwe blokken onderweg naar Zandy in geremd en direct op het circuit een veeeeel beter gevoel.
Uiteraard de avond weer in stijl afgesloten met een diner aan zee... een superavondje!! wanneer kunnen we weer?
Joop, ik heb mijn lijstje even opgesnord uit mijn nilfisk draadje en nog even wat verbeterd en aangevuld.S. Gonzales schreef:@Maik: hoeveel kilo heb je er nu in totaal afgehaald? Het lijkt erop dat die investering zich nu, samen met je French Frolic flow, dubbel en dwars uitbetaalt.
Piet schreef:Vergeet dat lood in je schoenen niet.
Links binnen neem ik aan? Morgen ff om de hoek een hoes halen bij de VW dealer en meteen een ontluchting erin.Smiley schreef:Ik had 6 okt DF CPZ nog willen doen, en 13 okt DF Assen, maar mijn aandrijfas hoes is weer eens lek.
Een kijken of ik dat op tijd weer in orde krijg.