Hier kun je hem zien.
Zonder dat ding, moet de hele undertray eraf bij een oliewissel.
Hangt van de leeftijd van je Speedster af. Alleen de nieuwere hebben een apart luikje. Bij de eersten moest de hele onderplaat eraf voor olie verversen.timmyboy55 schreef: is dat niet standaard dan?
Mijn eerste atmo had een luikje voor de olieverversing. Hij was van 2002. Mijn vroegere Turbo en huidige hebben beide een gaatje in de onderplaat thv van de aflaatplug.jaydee schreef:Hangt van de leeftijd van je Speedster af. Alleen de nieuwere hebben een apart luikje. Bij de eersten moest de hele onderplaat eraf voor olie verversen.timmyboy55 schreef: is dat niet standaard dan?
Jouw eerste atmo heeft serienummer 3005 en is daarmee dus nieuw genoegPipo schreef:Mijn eerste atmo had een luikje voor de olieverversing. Hij was van 2002. Mijn vroegere Turbo en huidige hebben beide een gaatje in de onderplaat thv van de aflaatplug.jaydee schreef:Hangt van de leeftijd van je Speedster af. Alleen de nieuwere hebben een apart luikje. Bij de eersten moest de hele onderplaat eraf voor olie verversen.timmyboy55 schreef: is dat niet standaard dan?