Was het een Turbo? Dan zal hij het wel geweest zijn. Even in de regen rijden en dan weer lekker poetsen.Fabian schreef:Volgens mij is Marcel in Zeist. Ik kwam een grijze speedster met rood dak tegen ter hoogte van TNO. Het knipperen met mijn lampen leverde geen reactie op. Het blijft een apart (poetsers) volk he
Waar is Marcel
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Lotus Elise S2
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Hahahaha wat een thread..........trouwens 570 nieuwe berichten, ik dacht ik ben er niet dus zullen er niet veel zijn
De auto is trouwens vanzelf van de sites verdwenen.....hoef ik niks voor te doen
Ja ik was het Fabian, ik zag het te laat, ik zwaaide wel, dus je moet wel opletten............we waren even bij hessing wezen kwijlen we hadden geen zin om al achter de computer te hangen en zijn dus lekker een dagje wezen toeren en andere leuke en lekkere dingen gedaan, die elise is wel mooi vindt ik maar die prijs is echt niet normaal.......reed ook nog even een lambo weg (KWIJL).
Voor diegenen die en nieuwe elise willen kopen, ze willen bij Hessing graag de eerste verkopen, ze zeiden letterlijk daag ons maar uit......dus misschien een buitenkansje HJ
Haha Marcel weet inderdaad niet wat hij wil.........ik neig toch ook wel naar een cabrio die wat meer comfort bied als je hem dagelijks gebruikt en dan weer lekker een motor ernaast, wat volgend jaar heel makkelijk is als ik meer woon/werk kilometers ga maken.......maarja niks zo veranderlijk als een Marcel

De auto is trouwens vanzelf van de sites verdwenen.....hoef ik niks voor te doen

Ja ik was het Fabian, ik zag het te laat, ik zwaaide wel, dus je moet wel opletten............we waren even bij hessing wezen kwijlen we hadden geen zin om al achter de computer te hangen en zijn dus lekker een dagje wezen toeren en andere leuke en lekkere dingen gedaan, die elise is wel mooi vindt ik maar die prijs is echt niet normaal.......reed ook nog even een lambo weg (KWIJL).
Voor diegenen die en nieuwe elise willen kopen, ze willen bij Hessing graag de eerste verkopen, ze zeiden letterlijk daag ons maar uit......dus misschien een buitenkansje HJ

Haha Marcel weet inderdaad niet wat hij wil.........ik neig toch ook wel naar een cabrio die wat meer comfort bied als je hem dagelijks gebruikt en dan weer lekker een motor ernaast, wat volgend jaar heel makkelijk is als ik meer woon/werk kilometers ga maken.......maarja niks zo veranderlijk als een Marcel

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Wat voor een auto dacht je aan?Marcel schreef: Haha Marcel weet inderdaad niet wat hij wil.........ik neig toch ook wel naar een cabrio die wat meer comfort bied als je hem dagelijks gebruikt en dan weer lekker een motor ernaast, wat volgend jaar heel makkelijk is als ik meer woon/werk kilometers ga maken.......maarja niks zo veranderlijk als een Marcel
Lotus Elise S2
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Momenteel denk ik aan een Z4 en een BMW motor, wat zijn die mooi tegenwoordig zegHendrik-Jan schreef:Wat voor een auto dacht je aan?Marcel schreef: Haha Marcel weet inderdaad niet wat hij wil.........ik neig toch ook wel naar een cabrio die wat meer comfort bied als je hem dagelijks gebruikt en dan weer lekker een motor ernaast, wat volgend jaar heel makkelijk is als ik meer woon/werk kilometers ga maken.......maarja niks zo veranderlijk als een Marcel

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon