Pamper ligt klaar en druk pak ook.tibby schreef:Maandag iemand z'n luier laten volschijten
Hoop alleen da die shit nie tot onder de oksels komt

Pamper ligt klaar en druk pak ook.tibby schreef:Maandag iemand z'n luier laten volschijten
Zal je wel ergens eens tegenkomen zeker voor een ritjetimmyboy55 schreef:Ik wil ook graag m'n luier volschijten in jou auto Dre
Van de auto of van Tibby?sooike schreef:Naast die pampers, trek ook iets warm aan.
Gegarandeerd kippevel in tibby's beest![]()
Is niet meer te vergelijken zoals toen .....sooike schreef:Naast die pampers, trek ook iets warm aan.
Gegarandeerd kippevel in tibby's beest![]()
Had hij helemaal niet nodig. Zat relaxed naast mij.speedywilmske schreef:Pamper ligt klaar en druk pak ook.tibby schreef:Maandag iemand z'n luier laten volschijten
Hoop alleen da die shit nie tot onder de oksels komt
bbqspeedywilmske schreef: We gaan zeker nog eens een keertje meer een bezoekje brengen.
grtzz.
gertje schreef:bbqspeedywilmske schreef: We gaan zeker nog eens een keertje meer een bezoekje brengen.
grtzz.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je laat maar iets weten het is maar een sprong tot bij jou thuis. Zal ik komen bakken??tibby schreef:gertje schreef:bbqspeedywilmske schreef: We gaan zeker nog eens een keertje meer een bezoekje brengen.
grtzz.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moet echt wel eens gebeuren he!