Opvolger Speedster
Opvolger Speedster
Vandaag in de Telegraaf de opvolger van onze speedy: http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=38388
Ik sta niet direct te springen...
Ik sta niet direct te springen...
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
De belangrijkste overeenkomst is dat Opel deze auto, net als destijds de Speedster, in de markt zet om het merk een sportiever imago te geven. Het is tenslotte een 'open tweezitter met sportieve rij-eigenschappen'...
In die zin is het wel juist van de telegraafredactie om te spreken van 'de opvolger van de Speedster'.

In die zin is het wel juist van de telegraafredactie om te spreken van 'de opvolger van de Speedster'.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Ok, ik zal het ruim zien.erik schreef:De belangrijkste overeenkomst is dat Opel deze auto, net als destijds de Speedster, in de markt zet om het merk een sportiever imago te geven. Het is tenslotte een 'open tweezitter met sportieve rij-eigenschappen'...![]()

Lotus Elise S2
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
... krijgt hij een 2,2 liter Ecotec-krachtbron met een vermogen van ongeveer 230 pk en 300 Nm koppel. De vierpitter is bovendien van een supercharger en variabele kleptiming voorzien ...
Is dit een opgeleukte versie van onze 2.2 ??
Is dit misschien zelfs de supercharger die als bolt-on verkrijgbaar is voor onze 2.2's??
Is dit een opgeleukte versie van onze 2.2 ??
Is dit misschien zelfs de supercharger die als bolt-on verkrijgbaar is voor onze 2.2's??