Binnenkort ( over een week of 5 of zo ) beschikbaar van mijn originele Speedster Turbo wegens ombouw naar circuit auto :
- zijruiten L=R + achterruitje
- stuur + airbag
- originele stoelen L+R in prima staat met kleine instap slijtage bestuurdersstoel, kleur zwart/rood
- originele gordels
- originele stoelrails
- deurbekleding zwart / rood
- softtop 100 % conditie maar met 1 kabel breuk
- vervanger 1e uitlaatdemper ( nieuw, ongebruikt)
- handreminrichting
- originele turbo velgen in nieuwstaat met hele goede banden
Liefst alles in 1 koop weg, wat zullen we zeggen: euro 1250,- is dat wat ?
diversen te koop
Re: diversen te koop
Dames, heren ook,
ik krijg diverse vragen of ik onderdelen los wil verkopen.
Dat is zeker wel mogelijk echter ik wil eerst even kijken of iemand alle spullen in 1 keer af wil nemen. Is dat niet het geval dan is uiteraard alles los te koop. Bericht hierover volgt dan later wel.
ik krijg diverse vragen of ik onderdelen los wil verkopen.
Dat is zeker wel mogelijk echter ik wil eerst even kijken of iemand alle spullen in 1 keer af wil nemen. Is dat niet het geval dan is uiteraard alles los te koop. Bericht hierover volgt dan later wel.
alles ook los te te koop
Mijn PM heb je nog?
Heb wel interesse in een aantal delen
Bericht me je telefoon nr dan bel ik je.
Groet G.P.H
Bericht me je telefoon nr dan bel ik je.
Groet G.P.H
Heb je toevallig geen foto van de stoelen?
Wat moeten deze nog opbrengen?

even up date ivm de vertraging :
de auto staat nog steeds onaangeroerd bij de tuner, die heeft even andere dingen te doen ( van race circuit naar racecircuit en tussentijds gecrahste auto's weer oplappen voor het circuit . In juli zijn er geen races , heeft ie meer tijd en gaan de onderdelen eruit.
Ik ga dan even opnieuw helemaal beginnen eea aan te bieden
de auto staat nog steeds onaangeroerd bij de tuner, die heeft even andere dingen te doen ( van race circuit naar racecircuit en tussentijds gecrahste auto's weer oplappen voor het circuit . In juli zijn er geen races , heeft ie meer tijd en gaan de onderdelen eruit.
Ik ga dan even opnieuw helemaal beginnen eea aan te bieden