Keuring
Keuring
Vandaag naar de keuring geweest en speedster is afgekeurd, mag er zelfs de baan niet meer mee op.
Linker voorlicht schijnt te hoog
En beide achterlichte mogen niet gespoten zijn (waar ze de laatste 2 keuringe niks van zeide)
Dus nu een vraagje: heeft er iemand setje achterlichte op overschot die ik kan lenen voor naar de keuring te gaan?
Of valt tweedehands mee om te kopen? Want nieuw zijn ze te duur.
Groeten
Sander
Linker voorlicht schijnt te hoog
En beide achterlichte mogen niet gespoten zijn (waar ze de laatste 2 keuringe niks van zeide)
Dus nu een vraagje: heeft er iemand setje achterlichte op overschot die ik kan lenen voor naar de keuring te gaan?
Of valt tweedehands mee om te kopen? Want nieuw zijn ze te duur.
Groeten
Sander
- stefan
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Re: Keuring
sander gewoon ter info ..waar ben je geweest ?
BEN zeker dat er forumleden je even gaan helpen hoor om door de keuring te raken
BEN zeker dat er forumleden je even gaan helpen hoor om door de keuring te raken
grasmaaiers..enz
Het verbaast me dat die achterlichten de vorige keren wel door de keuring kwamen 
Had ik mijn Speedster nog, mocht je mijn achterlichten lenen. Mss ff bij de nieuwe eigenaar vragen :p

Had ik mijn Speedster nog, mocht je mijn achterlichten lenen. Mss ff bij de nieuwe eigenaar vragen :p
Ik ben in malle geweest, zelfde als vorige keren dus dacht er wel weer door te geraken daar
Ik woon in wuustwezel, dus iemand in de buurt van het noorden van antwerpen zou handig zijn
Ik woon in wuustwezel, dus iemand in de buurt van het noorden van antwerpen zou handig zijn
- fredjespeedster
- Mega lid
die keuring weer
er is echt iets mis in Belgie .
echt kloten !!!!
had hier nog een goed setje 2.2 NA lichten liggen tot 3 weken terug anders had je ze zeker mogen lenen.
zijn op mijn Speedster geplaatst bij verkoop.
zal eens horen bij mijn Duitse vrienden maar de kans is klein dat ze er ergens onder het stof hebben liggen.

er is echt iets mis in Belgie .
echt kloten !!!!
had hier nog een goed setje 2.2 NA lichten liggen tot 3 weken terug anders had je ze zeker mogen lenen.
zijn op mijn Speedster geplaatst bij verkoop.
zal eens horen bij mijn Duitse vrienden maar de kans is klein dat ze er ergens onder het stof hebben liggen.
Je kan die race lenzen bestellen? Als je ze nog optijd hebt?
http://www.vx220.org.uk/forums/topic/13 ... ng-lenses/
http://www.vx220.org.uk/forums/topic/13 ... ng-lenses/
captain slow
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
En als je nu gewoon de lenzen er afhaalt en er zo met naar de keuring gaat? Dan kan je toch al de baan op tot je andere lenzen hebt.
A thing of beauty is a joy forever!
Je mag de mijne wel ff lenen geen probleem, bel maar.
- fredjespeedster
- Mega lid
Werner schreef:Je mag de mijne wel ff lenen geen probleem, bel maar.

Ook waar! Had Fre zo niet eens gegaan????Pipo schreef:En als je nu gewoon de lenzen er afhaalt en er zo met naar de keuring gaat? Dan kan je toch al de baan op tot je andere lenzen hebt.
captain slow
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Die lens tinting spray is met het juiste schoonmaakmiddel er ook af te krijgen.
(ten minste, zo staat dat op mijn spuitbus)
(ten minste, zo staat dat op mijn spuitbus)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- sooike
Achterlichten "fumeren" of tinten is toegestaan bij de keuring, op voorwaarde dat de lichtsterkte nog voldoende is, wat ze kunnen meten, en de reflectoren mogen niet mee gespoten worden, of er moeten extra aangebracht zijn.
Dus effe bij de auto5 zelfklevende reflectoren halen, kleef ze (tijdelijk) op de achterlichten, en terug naar de keuring.
Eventueel de stationchef erbij halen.
Bij onvoldoende lichtsterkte is het een ander verhaal...
Dus effe bij de auto5 zelfklevende reflectoren halen, kleef ze (tijdelijk) op de achterlichten, en terug naar de keuring.
Eventueel de stationchef erbij halen.
Bij onvoldoende lichtsterkte is het een ander verhaal...
Einfach nur ein nackter Sportler
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
sooike schreef:Bij onvoldoende lichtsterkte is het een ander verhaal...

Het leven is geen sprookje.
- sooike
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij was het afkeur omdat er geen reflectoren meer zichtbaar zijn.
Toen ik eens achter Sander reed, was ik verbaasd hoeveel lichtsterkte er nog door de lens kwam, ook al lijken ze vrij donker.
Ben er zeker van dat dit niet werd gemeten, en niet de reden tot afkeur was.
Toen ik eens achter Sander reed, was ik verbaasd hoeveel lichtsterkte er nog door de lens kwam, ook al lijken ze vrij donker.
Ben er zeker van dat dit niet werd gemeten, en niet de reden tot afkeur was.
Einfach nur ein nackter Sportler