Ik ken die auto. Ik zie hem wel vaker rijden. Volgens mij is hij 1e eigenaar en is de auto gekocht bij Eef & Huub in Rotterdam.
En er rijden 2 zwarte, die van mij en de andere is van een vriend van mij.
Zilvergrijze SPEEDSTER shell station monsterseweg hoek rijnweg 14.30 member?Ik keek naar jou e n jij keek naar mij.Nu hoop ik toch dat het vanwege de auto,s was.Ik reed in iets groots en donker blauw,beetje pimp .Als je member bent ,ik herkende je niet anders had ik hem wel even omgegooid. vr.gr linne150
linne150 schreef:Zilvergrijze SPEEDSTER shell station monsterseweg hoek rijnweg 14.30 member?Ik keek naar jou e n jij keek naar mij.Nu hoop ik toch dat het vanwege de auto,s was.Ik reed in iets groots en donker blauw,beetje pimp .Als je member bent ,ik herkende je niet anders had ik hem wel even omgegooid. vr.gr linne150
Kwam vanavond een rode mede-Speedster tegen in de Haarlemmermeerstraat te Amsterdam (gebeurt niet vaak...). De auto was i.ig. voorzien van andere uitlaatpijpen, een diffuser en Vauxhall-logo's. Kon de bestuurder maar heel even spreken, want we stonden nogal asociaal naast elkaar op de weg. De bestuurder was (nog) niet bekend met "speedsterclub.nl", maar dat ik denk dat we hem hier binnenkort wel kunnen verwachten